Siitä on mennyt aikaa, ei olisi pitänyt antaa odottaa, mutta olen tässä nyt.
Jään rikkomista
28
777
Vastaukset
- Anonyymi
Riko se nyt.
- Anonyymi
Riko se jää meidän välillä mies. Odotan.
- Anonyymi
Hienoa tuntematon, olet siinä tuntemattomana toisille tuntemattomille. Kuulen miten jää ihan ritisee rikki.
- Anonyymi
Laita viesti hälle, vaikka saattahan se olla että hän on jo mennyt eteenpäin.
- Anonyymi
Olen ollut visusti naimisissa 40 vuotta!! Meidän liittoa ei noin vain rikota, ja se on vissii! Tiedoksi sinulle inkuttaja!
- Anonyymi
Siirryin jo eteenpäin. Odottaminen ei kannata.
- Anonyymi
Ei luuskat osaa kuin mennä eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei luuskat osaa kuin mennä eteenpäin.
Nalkutusta heti aamusta? Kuka tuollaista känkkäränkkää kaipaisi!
- Anonyymi
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan! Hyvällä kohtelulla mennyt aika unohtuu.
- Anonyymi
Vähän kyllästyin tai suutuinkin siihen että välillä tuntui että ethän sinä tunne mitteen vaikka mitä tekis..
Sitten puhuin lapsellisuuttani isälle ja sedälleni ( silloiselle) että te ootte jääukkoja!!
Minulla kuuluu olla tunteet. Ei ne kovin vahvoja ole mutta ehkä jotain sisäistä vahvuutta on?? - Anonyymi
Saat kyllä anteeksi, kunhan ei jatketa tätä hiljaisuutta enää.
- Anonyymi
...siis kunhan ei jatketa hiljaisuutta enää irl.
- Anonyymi
Aloitus ei ollut anteeksipyyntö.
t:aloittaja
- Anonyymi
Pitäisi aina toimia silloin kun rauta on kuumaa. Tiedostan sen, vaan en silti uskalla toimia ja sitten kaduttaa myöhemmin. Tätä on tapahtunut aika monia kertoja elämässäni.
- Anonyymi
On kyllä outo pariskunta tuo kaks miestä, ku täällä pitää asiat hoitaa!!!!
- Anonyymi
Näinkö helposti se käy, nimettömällä viestillä.?
- Anonyymi
Aloittaja hei, sanot olen tässä nyt, niin olet, olet kirjoittanut nimettömän viestin palstalle. Oletatko sillä olevan mitään merkitystä hänelle kenelle sen osoitit. Siinä ei kerrota edes sitä oletko mies vai nainen. Joten miksi ihmeessä sanat; olen tässä nyt.
- Anonyymi
10
- Anonyymi
Hän tunnisti minut palstalta eilen illalla. Siksi kirjoitin aloituksen vielä perään. Eihän minulle sillä ole mitään väliä, että 99 prosenttia ei tajua mihin tämä liittyy.
t:aloittaja
- Anonyymi
Mitä iloa hänelle on siitä että olet nyt siinä. Nimettömän viestin kirjoittaneena.
Kerroppa aloittaja. - Anonyymi
On mennyt aikaa.
On.
Jokainen tekee valintansa.
Antaako odottaa vai ei.
Toinen toimii sitten sen mukaan. Minulle ei ole odottaminen ollut koskaan vaikeaa vaan se mitä on sanottu. Se pitää unohtaa ja antaa anteeksi heti, sitten voi jatkaa elämää yhdessä tai erikseen. Niin ☺️
- Anonyymi
Varmaan noin, mitä on sanottu, miten on kohdeltu lienevät ne aikaakin tärkeämmät asiat.
- Anonyymi
Mutta annoit kuitenkin odottaa vaikkei mielestäsi olisi pitänyt. Mitä tarkoittaa sanat
olen tässä nyt. Sinun pitää se tarkoitus osoittaa hänelle kenelle viesti on osoitettu. - Anonyymi
Kuinka kauan hän on joutunut odottamaan?
- Anonyymi
En yleensä ole tykännyt Britney Spearsin biiseistä mutta tuo Break the Ice on kyllä ihan hyvä.
- Anonyymi
Olet siinä nyt? Ei edes sukupuolta kerrota. aalio.
- Anonyymi
Voisin alkaa Joukolla jäätä särkemään väliltämme, mutta se Jouko puuttuu 🙃
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358