ria.ru kertoo kuinka mustaihoista DJ:tä Flavio on hakattu Venäjän Volgogradissa koska Flavio kieltäytyi laittamasta baarin kävijän käskemän musiikkikappaleen, kertoo rikostutkimuslaitos GU MVD Volgograd.
Kävi niin, että minä seisoin soittamassa yhdessä kaupungin mestoista ja yhtäkkiä joku törkeästi käski:
- Hei, sinä, laita tää soimaan
Flavio: "Jäbä, sun täytyy tchekata sun käyttäytymistapojasi. En laita sun trekki, minulla ei ole sitä, enkä halua..".
Vieras alkoi töniä.
Tässä välin sanoin jotakin ylimääräistä.
Hän löi minua ja minä löin häntä takaisin.
Hän heitti minua. Minä makasin lattialla.
Kertoi DJ.
Vieras jatkoi vesipiipulla lyömistä päähän.
DJ sai aivotärähdyksen ja meni sairaalaan.
Tapahtuneen jälkeen baarin omistaja kertoi sulkevansa baarin, koska hänellä ei ollut mahdollisuutta tehdä töitä, eikä ole tahtoa sen jälkeen mitä tapahtui, päivätettiin Instagrammissa.
Dj Flavio on Instagrammissa kanssa.
Mustaihoinen DJ hakattiin Volgogradissa
Anonyymi
0
76
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902717- 1041931
- 1191708
- 1451701
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä311661Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2861405- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241190