Uusi elokuva!! Nuorena ahmittiin Pertsa ja Kilu kirjoja ja oli ne ovelia niissä kirjoissa!! Koko luokka kuunteli Tuomelassa hiljaa kun opettaja luki ja kuvaili näiden reippaiden nuorukaisten seikkailuja. Oli aika montaa Pertsaa ja Kilua luokassa!! Laiskan nykynuorisonkin kannattaa mennä katsomaan tämä elokuva!! Pertsa ja Kilu olivat entisaikojen suuria esikuvia!!
Pertsa ja Kilu
7
139
Vastaukset
- Anonyymi
Oliks tää pertsa siis pomo? Aakkosissa kilu tulis ensin mutta pertsa on varmaan joku rokkikukko ja kilu basisti?
- Anonyymi
Nykyään jengi on hieman fiksumpaa eikä enää fanita kirjojen fiktiivisiä hahmoja. Antti Rokkakin ei ollut oikeasti olemassa vaan esikuvansa paskoi hädissään housuun poterossa siinä kun muutkin. Eikä nykynuoriso enää edes huutele salkkareidenkaan näyttelijöille heidän roolihahmojensa tekojen takia. Onneksi tälläistä fiktiivihahmojen ihailua ei enää ole. Tuskinpa tuo elokuva paljonkaan yleisöä kerää. Fanit ovat joko kuolleet tai ainakin melkein eivätkä loput vinoille penkkiriveille ainakaan ilman apua enää pääse.
- Anonyymi
Päivi Räsänen kyllä diggaa kirjaheppua.
- Anonyymi
Orkkis pera ja kilu-kirjoissa ja tv:ssä ei ollut murjaaneja !
- Anonyymi
Joku 100 vuotias äikän ope joskus pakotti lukemaan kyseistä pas kaa. Nykykieli on kehittynyt tuosta ja varmaan oli joskus jänskää kun ei muitakaan nuortenkirjoja ollut. Nykyään jos lähettäisi tuollaista kustantajalle tuskin tulisi edes vastausta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271558Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391549Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131353Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 121008
- 7971
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826