Läheisen kuolema, ero, asperger, masennus, ahdistus

Anonyymi

Joo, oon jo 32-vuotias mies enkä saa edes naista enää koskaan. Isä kuoli jo tuossa reilu vuosi takaperin ja toinenkin lähisukulainen samoihin aikoihin. Kaikki asiat kaatuu niskaan enkä kykene hoitamaan mitään tärkeitä asioitani. Äidin kanssa vaan riitelen joka päivä milloin mistäkin. Todella masentavaa ja vittumaista.

Olen ajatellut tappaa itseni pian kun mistään ei saa edes apua. Edessäpäin on pelkkää masennusta ja toivottomuutta. Ehkä vielä kilahdan kunnolla ja tapan itseni lisäksi äidinkin. Mulla on tosiaan aspergerin oireyhtymä, vakava sosiaalisten tilanteiden pelko, vakava pakko-oirepainotteinen häiriö, yleistynyt ahdistuneisuushäiriö, add. Olen lisäksi jäänyt koukkuun alkoholiin ja rauhoittaviin lääkkeisiin. Ärsytyskynnys on todella alhainen ja kilahtelen vähän väliä milloin mistäkin.

MasentunutMies

4

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On mulla oma kämppäkin mutta siellä kerostaloyhtiössä tuli itsestä riippumaton vesivahinko ja nyt se kämppäkin on kuin siellä olis pommi räjähtänyt. Joudun tietysti itse maksamaan remontinkin enkä jaksa enää edes mennä sinne kun kauhea sotku sielläkin vastassa. Tai ehkä menenkin tappamaan sinne itseni.

MasentunutMies

• Anonyymi

Remontti on siis jo tehty mutta ne helvetin remontti miehet jätti siellä kaikki paikat järjestelemättä eikä masentuneena jaksa alkaa laittamaan kämppää kuntoon. Masentaa sekin kun olen aina ollut siisti ja järjestelmällinen ihminen mutta en jaksa enää alkaa tuollaista sotkua järjestelemään ja siivoamaan. Pitää varmaan käydä polttamassa koko kämppä ja itsensä siinä samalla.

MasentunutMies

• Anonyymi

Sama mulla 36 v psyykehullu. Mies. En saa naista enää koskaa. Heikkolahjainen ja saan raivareita. Haukun ihmisiä.

• Anonyymi

Noh. Pikkase enämpi ikää ku teillä. Naisista seuraa paljon ongelmia. Parempi ehkä noin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3275
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3043
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1842
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      30
      1777
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1711
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1389
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe