Jotkut tytöt ovat sanoneet että vaatetus on tärkeä osa pojissa, ja kiinnostaa tietää minkälaisesta pukeutumisesta he tykkäävät poikien päällä?
Minkälaisista vaatteista tytöt tykkää poikien yllä?
4
173
Vastaukset
- Anonyymi
Ofc puhtaat vaatteet on tärkee ja ite tykkään jos pojalla on esim farkut kollarien sijaan. Lippis väärinpäin jos on vähä pidemmät hiukset näyttää söpölt;)
- Anonyymi
No itse katson ennemmin kroppaa kuin mitä sen päällä on vaikka toki vaatteetkin vaikuttaa.
Tiukat housut (kollarit tai farkut parhaat ja
helteellä tiukat shortsit) ja jos löytyy lihasta niin lyhythihainen paita😘
Haluan kuitenkin tehdä selväksi ettei todellakaan ne vaatteet yksinään hyvännäköisiksi tee vaan enemmän kannattaa kiinnittää huomiota kropan kuntoon liikkumalla mahdollisimman paljon ja rajoittaa epäterveellisen ruoan syöntiä.- Anonyymi
Oikein! Kyllä hyvännäköinen poika pukeutuneena vaikkapa roskasäkkiin on parempi kuin ylipainoinen tai laiha kukkakeppi pukeutuneena uusimpiin ja kalleimpiin vaatteisiin! Ja mistä pojat on saaneet käsityksen että tytöt tykkää pitkistä pojista? Mitä hienoo siin on jos lyö päänsä ovien karmeihin ja vaatekaupoissa pitää kuluttaa naisiakin enemmän aikaa kun ei meinaa löytyä riittävän isoja vaatteita?
- Anonyymi
Adidaksen verkkarit päälle ja lippis päähän. Siinä se tai sitten kollarit ja lippis.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih475907Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6132358Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821181Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591058- 771033
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä541006Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61946- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778