Että olet tavannut kumppanisi baarissa?
Voiko olla niin
15
57
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tosiaankaan. Vain astraalitasolla tai ninjana kadulla ja siinä se ongelma onkin.
- Anonyymi
Melko pieni todennäköisyys, että kumppani löytyisi baarista.
- Anonyymi
hah hah ja mitähän teet sillä tiedolla täällä..
- Anonyymi
No juurikin niin on aikoinaan päässyt käymään!
- Anonyymi
En ikinä.
En ainakaan seuraavaa kun en juo enää enkä käy baareissa 😂
- Anonyymi
Juu, on niin käynyt, mutta ollaan kyllä jo erottu.
- Anonyymi
Joo, melkein jokaisen.
Niinkin on kerran käynyt, itse asiassa Apulannan keikalla Tavastialla.
Pidempien suhteitteni kumppani löytynyt kaveripiiristä, töistä, baarista, somesta
Mistähän seuraavaksi, jos löytyy ollenkaan.Voihan se hyvinkin olla, jos toinen ei sisäistä nimeä ihan ilman tavuttamista. Tyypillistä baarissa...
Se on Ir-me-li. Irmeli.... tajuatko? 😂Ei oo löytyny baarista, eikä muutenkaan. Mutta jos löytyis baarista, niin ei meillä ois mitään yhteistä. En oo käyny ees baarissa, paitsi laivalla, kun ei keskellä merta oikein muutakaan tekemistä oo.
Khyllä, pari kumppania "löysin" baarista ja seurustelua niistä syntyi. Mutta tästä on jo kyllä aikaa..
- Anonyymi
Jaa, sanotaanko kauniisti että baarissa mä en aikoinaan ollu koskaan parhaimmillani, oli tapana ottaa kaatokännit, ei kovin puoleensavetävää.
Ihan ekana ajattelin et tietysti, siellähän ihmisiin tutustuu.
Mut sit aloinkin miettimään, että vaikka seuraahan baareista onkin löytynyt, niin en kyllä koskaan ole mitään seurustelusuhdetta aloittanut baarissa tutustumani kanssa.
Humalassa kyllä olen tutustunut; festareilla, kotibileissä, ihan vaan kaupungilla sekoilemala jne.
Ei se baarissakaan mahdotonta siis olisi..- Anonyymi
On se niin v 2006 tapasin vaimoni baarin terassilla. Siitä lähtien loppui mun baareilut enkä ole baariin eksynyt sen jälkeen kun pari kertaa kesässä ollaan oltu terassilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471