Olen ihan loppu. En kaipaa ihmissuhdehaasteita. Olen löytänyt uusia ystäviä. Heidän seurassaan maailma on parempi paikka. Riippumattomuutta, ei sitoumuksia. Ei kuitenkaan mitään kavereita kummempia. Sinut olisin halunnut. Enemmän kuin mitään/ketään toista varmaan milloinkaan. Olen mennyt todella alas, kun olen rakastanut. Epäitsekkäästi, en pakkomielteisesti ollenkaan. Olen varmasti peitellytkin sitä. Omapahan on ongelmani. Tää kaikki oli mulle vaan liikaa.
Pystyisinkö kuvailemaan sen, mitä tapahtui?
7
<50
Vastaukset
Joistain vaan huomaa ettei ollut minulle kirjoitettu. Minua ei rakastettu 😅. No ehkä seuraava rakastaa.
Kevyitä päiviä kirjoittajalle 🙌🤗- Anonyymi
Naispuolisia?
- Anonyymi
Ai niin ja unohdin kertoa miltä se tuntui. Kuin olisi pudonnut parisataa kiloa rinnan päälle. En tiedä, pitäisikö kiittää kuitenkin, kun on saanut mut näin tuntemaan. Aika paljon tullut kerralla asioita. Haluaisin välillä vaan pois jonnekin. Oon ihan paskana.
- Anonyymi
Eino Leinon syysrunokokoelmasta, kissat k-kaupan pihalla
- Anonyymi
Kuulostaa tosi romanttiselta, jos siellä olis joku kollikin messissä. K-kauppaidylli terveysturvallisesti itseä ja toisia suojaten orjanmerkki naaman peittona. Mutta ei kissoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa tosi romanttiselta, jos siellä olis joku kollikin messissä. K-kauppaidylli terveysturvallisesti itseä ja toisia suojaten orjanmerkki naaman peittona. Mutta ei kissoilla.
Kuulostaa siltä, että keskolaiset löysivät vihdoin toisensa.
Eikö teillä ole firman sisäistä chattia kun täällä pitää jauhaa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491