Ruokahalu nolla
Toimintakyky nolla
Elämänhalu nolla
Kiitos menneistä vuosista. En aiemmin tiennytkään sitä surun ja tuskan määrää, mitä toinen ihminen voi aiheuttaa. Toivottavasti nautit nyt siitä, etten kykene taas mihinkään. Kolmatta kertaa lataamoon en sinun vuoksesi mene.
Hyvin pyyhkii
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Elämä on lahja ja juhla hyvä mies, hymyä huuleen ja vastatuuleen
Päivä kerrallaan. Minullakin meni muutama viikko noin ja siitä se sitten taas lähti elämä käyntiin. Yleinsä se tarkoittaa vain sitä että osaat rakastaa ☺️
- Anonyymi
Osaan rakastaa ihmisiä. Mutta romanttinen rakkaus tuntuu menevän kyllä väärään osoitteeseen. Aivan hukkaan. Kuinka paljon yksinkertaisempaa ja helpompaa olisi, kun voisi elää ilman tunteiden kahleita. Rakkaudesta pitäisi voimaantua, eikä menettää voimia. Mietinkin, mitä tämä oikein on. Joka ainoan kerran, kun olemme olleet vähän aikaa tekemisissä, tapahtuu sama. Toinen haluaa tavalla tai toisella päästä niskan päälle. Pakottaa reagoimaan haluamallaan tavalla. En minä pysty luottamaan enää. Olen takakireäkin jo taas. Paras olisi vaan myöntää jo, ettei mikään tule muuttumaan.
- Anonyymi
Ole hyvä ! No problemos 🤭
- Anonyymi
Vipunen kutsuu?
- Anonyymi
Toivottavasti olet puhunut asiasta oikean henkilön kanssa.
- Anonyymi
En ole pystynyt. En luota häneen, kun kääntää selkänsä minulle aina silloin, kun eniten hänen seuraansa kaipaisin. Saattaa olla niin, ettei hän ole aivan perillä siitä, mitä päässäni liikkuu. Siinä kohtaa, kun alkaa olla merkkejä siitä, että hän tapailee samanaikaisesti muitakin, ei auta kuin nostaa kädet pystyyn. Ei minulla ole ketään toista, vaikka ihmisiä tapaankin. En tiedä, miksi hän haluaa satuttaa minua. Tarvitsisin tukea, en lannistamista. Tuosta osoitteesta en sitä ole saanut.
- Anonyymi
Voimia!
- Anonyymi
Kiitos, kiva! Onneksi on keinoja palautumiseen olemassa.
- Anonyymi
Järkeähän tässä ei ole. Päälle 1500 päivää rakastanut täydestä sydämestäni. Montako hyvää päivää siihen mahtuu? Aivan liian vähän. Sanokaa nyt joku, millä pääsen näistä tunteista irti? Itse en ole löytänyt sellaista, toimivaa keinoa. VMP.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997843- 1075607
- 2754871
- 494833
- 753604
- 512849
- 632595
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284