koira haukkuu, se muistuttaa ihmisestä jonka kanssa ei halua olla missään tekemisissä.
Joka kerta kun
19
77
Vastaukset
- Anonyymi
Eli koiraihminen oli kyseessä.
- Anonyymi
Työpaikallakaan ei saa olla eläimiä.
- Anonyymi
Oma koiras 🙈
- Anonyymi
Hölmö olet
- Anonyymi
Mulla o haukkuva koira, mutta et sinä kyllä hän ole.
Iso kyllä tälle.
- Anonyymi
Suuren koiran purenta ei satu niin kuin pienen koiran. Rämettääkö....
- Anonyymi
Miksi niin? Onko hän tehnyt sinulle pahaa?
- Anonyymi
On tietyllä tavalla "häirinnyt".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö enää sitten häiritse? meinaan vaan että ehkä nyt saat unohtaa koirat jo jos ei enää häiritse :). Tai jos tykkäät koirista niin ehkä näät jo niissä sitten kivaa taas :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopiminen kannattaa aina. Siten saa mielen tyhjäksi asiasta <3. Suosittelen käymään asian loppuun yhdessä niin saat sen pois mielestä :) Niin minulle kävi :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopiminen kannattaa aina. Siten saa mielen tyhjäksi asiasta <3. Suosittelen käymään asian loppuun yhdessä niin saat sen pois mielestä :) Niin minulle kävi :)
ensin asia vaivasi kuukausia ja sopimisen jälkeen hävisi mielestä päivissä :)
yhdyn edelliseen kirjoittajaan. Joo kyllä tää kuulostaa siltä että on asiat kesken. Etkö haluaisi päästä yli ennemmin kun harmittelet menneisyyttä?
- Anonyymi
Etkös tykkää koirista?
- Anonyymi
Kuka hiivatti niistä omistajaansa kiintyvistä räksyttävistä karvapallukoista pitäisi?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka hiivatti niistä omistajaansa kiintyvistä räksyttävistä karvapallukoista pitäisi?!
Mies joka on mustasukkainen jopa tuntemattomien naisten koirille on jo jotain aivan muuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies joka on mustasukkainen jopa tuntemattomien naisten koirille on jo jotain aivan muuta
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Juurikin näin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997760- 1075577
- 2754841
- 494763
- 743517
- 502808
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264