Onko se miehille turn off? Piimä on terveellistä, tasapainottaa suolistoa. Piimästä en luovu.
Juon piimää joka päivä
13
466
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi olisi? Ompa taas outoja kysymyksiä
- Anonyymi
Hitto kun pysty nauramaan kun niin kipeenä vaikka naurattaa🤣..
- Anonyymi
No mene vaikka töihin tiskin taakse naureskelemaan näille provoille välillä❤️ Se suoristaa jopa naaman
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mene vaikka töihin tiskin taakse naureskelemaan näille provoille välillä❤️ Se suoristaa jopa naaman
Ei suorista, tämä oli kyllä kertakaikkiaan hyvä😃
ok!?
- Anonyymi
Kauramaito on turn off. Ja muut keksimällä keksityt tuotteet.
- Anonyymi
Piimä ohrasuurimo pannari on ihanaa...
- Anonyymi
Jääkaapissa se piimäpurkki kai pidetään silloin kun sitä ei juoda eikä olohuoneessa tv:n edessä? Jos joku piimästä skitsoaa niin vika on päässä.
- Anonyymi
No on turn-off!!!
Piimä on femakkojen juomaa, nääs.
Katso, video! https://www.youtube.com/watch?v=W2Q49O92xXQ- Anonyymi
Ja mulle ei lapsena kelvannut ruokajuomaksi asidofilus-bifidus piimä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mulle ei lapsena kelvannut ruokajuomaksi asidofilus-bifidus piimä!
Siis ei kelvannut muut kuin asidofilus-bifidus.
- Anonyymi
Tuskin kukaan siitä sinua pyytäisikään luopumaan. Tupakka tai alkoholi olisikin vähän eri asia. Kuitenkin oma päätös niissäkin täytyy olla. Ei toisen käsky.
- Anonyymi
piimä on erittäin terveellistä suolistolle ja sydämelle. piimätytöt ovat pitkäikäisiä, kauniita, fiksuja, hoikkia ja ihania ihmisinä. myös suklainen piimäkakku pitää terveyshuolet loitolla. rakkaudesta piimään.
https://youtu.be/kRv7EjjwYBI
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184