Onko se miehille turn off? Piimä on terveellistä, tasapainottaa suolistoa. Piimästä en luovu.
Juon piimää joka päivä
13
466
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi olisi? Ompa taas outoja kysymyksiä
- Anonyymi
Hitto kun pysty nauramaan kun niin kipeenä vaikka naurattaa🤣..
- Anonyymi
No mene vaikka töihin tiskin taakse naureskelemaan näille provoille välillä❤️ Se suoristaa jopa naaman
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mene vaikka töihin tiskin taakse naureskelemaan näille provoille välillä❤️ Se suoristaa jopa naaman
Ei suorista, tämä oli kyllä kertakaikkiaan hyvä😃
ok!?
- Anonyymi
Kauramaito on turn off. Ja muut keksimällä keksityt tuotteet.
- Anonyymi
Piimä ohrasuurimo pannari on ihanaa...
- Anonyymi
Jääkaapissa se piimäpurkki kai pidetään silloin kun sitä ei juoda eikä olohuoneessa tv:n edessä? Jos joku piimästä skitsoaa niin vika on päässä.
- Anonyymi
No on turn-off!!!
Piimä on femakkojen juomaa, nääs.
Katso, video! https://www.youtube.com/watch?v=W2Q49O92xXQ- Anonyymi
Ja mulle ei lapsena kelvannut ruokajuomaksi asidofilus-bifidus piimä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mulle ei lapsena kelvannut ruokajuomaksi asidofilus-bifidus piimä!
Siis ei kelvannut muut kuin asidofilus-bifidus.
- Anonyymi
Tuskin kukaan siitä sinua pyytäisikään luopumaan. Tupakka tai alkoholi olisikin vähän eri asia. Kuitenkin oma päätös niissäkin täytyy olla. Ei toisen käsky.
- Anonyymi
piimä on erittäin terveellistä suolistolle ja sydämelle. piimätytöt ovat pitkäikäisiä, kauniita, fiksuja, hoikkia ja ihania ihmisinä. myös suklainen piimäkakku pitää terveyshuolet loitolla. rakkaudesta piimään.
https://youtu.be/kRv7EjjwYBI
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214