TUI lähetti mainoksen: "Maailman suurimpana matkanjärjestäjänä pidämme sinusta huolta koko lomasi ajan"
Saman firman verkkosivuilla todetaan, että matkustaja saattaa joissakin tapauksissa joutua itse huolehtimaan matkasta hotellilta lentokentälle. Maallikolla tulee mieleen, että jos matkustaja on varannut kuljetuksen hotellilta lentokentälle, matkatoimisto huolehtii siitä, ei matkustaja.
"Pidämme sinusta hyvää huolta..." (TUI)
13
1104
Vastaukset
- Anonyymi
Me asia kirjoittajat ja sisällön tuottajat lomailemme Inglesin vehreässä paratiisissa oma toimisesti
- Anonyymi
Näin on. Asia kirjoittaja ja sisällön tuottaja se minäkin olen. Pian taas päästään pannun kaali kääryleiden ja makkara perunoiden äärelle Inglesiin.
- Anonyymi
Onks kellää tietoo paljoko kaali käärele maksaa täl kaudella Inglesissä?
- Anonyymi
No paljon. Se on ainoa varma tieto.
- Anonyymi
TUIn huolenpidosta tulee mieleen tapaus muutaman vuoden takaa Mallorcalta. Saarelle saapuessamme vastassa ei ollut yhtään suomenkielen taitoista TUIn opasta. Ei haitannut, koska germaaniset kielet sujuivat meiltä hyvin.
Minkäänlaista nimien kyselyä ei ollut, ja siirryimme meille osoitettuun bussiin, joka vei meidät ongelmitta hotellillemme. Kaksi päivää myöhemmin huolenpitäjät kuitenkin huolestuivat sen verran, että hotelliin tuli TUIn opas kyselemään respasta olimmeko varmasti kirjoittautuneet hotellin asiakkaiksi. 😁
Vallinneen TUI-käytännön mukaisesti suomalaisille vieraille oli muuten annettu hotellin huonoimmat huoneet.- Anonyymi
Miksi jauhat vuosikausia tuota samaa virttä?
- Anonyymi
Voisitko ystävällisesti nostaa palstan tason huikeisiin korkeuksiin. Tiedät mitä tarkoitamme.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327