Laadukkaat sähköseksi välineet??

Anonyymi

Moikka.

Olen sähköseksistä kiinnostunut nainen.

Ja olen yrittänyt selvitellä mitkä sähköseksi vimpaimet olisivat hyviä ja laadukkaita. On selvää, että hyvät ovat hiukan hintavampia. Minua ei hinta haittaa, jos välineet ovat laadukkaita ja pitkäikäisiä.

Tarvitsisin apuja laadukkaiden välineiden löytämiseen. Laite saisi olla sellainen mihin saisi kytkettyä useamman laitteen esim elektrodisauvan ja lätkät tai lätkät ja anustapin.

Haluaisin myös portaattoman säätömahdollisuuden.

Mitä suosittelette?

7

1378

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Sähkökärpäslätkä on mahtava väline ja sitä kehtaa pitää esilläkin kotona vaikka kävisi joku kylässä.

Eli patukka vaan verkon päälle niin että välissä on arkki wc-paperia ja sitten nappi pohjaan. Kalu sätkii kohta kuin ahven kuivalla maalla ja alle 20 sekunnissa lentää mälli ihan älyttömällä paineella.

Ei ole kallis, tokmannilta ostin oman ja taisi noin 5 euroa kustantaa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Noista seksilelukategorian laitteista ei tietoa, mutta kannattaisi ehkä hommata jokin kaksitoiminen TENS / EMS-laite, johon sitten voi liittää erilaisia tarvitsemiaan / haluamiaan laitteita, vaikka laitteeseen soveltuvan pepputapin, joka on tarkoitettu eturauhaselle ja / tai miehille joilla pissan pidätysongelmia.

4-kanavainen voisi olla kiinnostavin, sillä siinä toimii vaikka neljä lappuparia ja jos hierontaa haluaa, niin saa samaan aikaan vaikka kamolemmat reidet työn alle kuten urheilijoilla, jotka ko. laitteita käyttävät.

Tuossa yksi ketju aiheesta:

- https://keskustelu.suomi24.fi/t/16840798/tens-ems-elektro-eturauhasen-hoitoon

ps. Itse olisin hyvin varovainen noiden laitteiden seksilelukäytössä ja varsinkin sen suhteen mitä ohjelmia ja millä voimakkuudella käyttää.

Eräs oli saanut kivuliaan hermoratavamman penikseensä (ilmeisesti pysyvän), joka oireili erityisesti terskan seudussa suunnilleen jatkuvina viheliäisinä hermoratakipuina. Tilanne oli kysymyksenä yhdellä ulkolaisella lääkäripalstalla.

Ihmisen hermostorakenne on herkkä kokonaisuus.

• Anonyymi

Minulle tuli tens laitteesta verenkiertohäiriöt ja syön nyt lääkkeitä siihen. En suosittele leikkimään terveydellä.

• Anonyymi

TENS / EMS-laittte ovat lääketieteellisesti käytetty mm. kuntoutuksessa ja kivunhoidossa, sekä ammattiueheilijoiden piirissä lihashoidossa.

Olisi kiinnostava tietää miten niitä voi väärinkäyttää ja aiheuttaa itselleen vernekiertohäirön ja minne kehossaan.

• Anonyymi

Nuo satasen laitteet eivät ole kovin monipuolisia eikä niissä ole paljoa eri säätöjä. Estim tai Electrastim ovat oikeita välineitä eroottiseen touhuun. Kärpäslätkä lähinnä naurattaa minua. Sitäpaitsi aloittaja oli nainen.

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1720
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe