Okun terveysasemalla asioinnin jälkeen on tullut puhelimeen kysely jossa pyydetään antamaan numero palvelun sujuvuudesta.Siis silloin kun kaikki sujui hyvin niin kuin useasti sujuikin,Mutta kun palvelu tökkii jostain syystä ei kyselyä tule.Onhan se tietysti mukavaa onnitella toisiaan ja itseään kun palaute näyttää hyvältä.Itseäänhän he tässä pettävät mutta voisi kyselyyn käytettävän rahan ja työn varmaan käyttää paremminkin kun ei totuutta haluta nähdä
Siunsoten kysely?
5
50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen terveyspalveluiden suurkäyttäjä. Minulle on tullut kysely joka kerta.
- Anonyymi
Kyllä on mennyt hankalaksi tämän soten aikaan asioinnit en pääse puhelimella millään tuonne.
- Anonyymi
Palvelut ovat huonontuneet kun ei saa apua ajoissa
- Anonyymi
Olen mennyt suoraan Tikkamäelle päivystykseen niin pääsee heti hoitoon eikä kuolemaan jonoon
- Anonyymi
Okun tk palvelut on olleet jo kauan perseestä, ihmiset ovat välttämätön paha mennessään hoitoon. Moni on passitettu kuolemaan kotiinsa hoidon tarpeen arvioinnissa..
Ammattitaidotonta menoa, onneksi voi hoitavan tk.n valita itse ei tarvitse jäädä kuolemaan okuun..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076