Eräs metadon korvaushoidossa oleva...

Moi. Asustelen täällä kymenlaaksossa tyttö ystäväni kanssa ja olen itsekkin käyttänyt erillaisia päihteitä jo 25vuotta. Olen ollut metadon hoidossa noin vuoden ehkä 10 vuotta sitten kun irrottauduin subutexista. En halua yleistää että kaikki korvaushoitopotilaat tällaiseen syyllistyvät josta aion tuonnempana kertoilla. muistan jo omista subutex ajoistani että oli ihan yleistä että ostimme korvaushoito potilailta suboxonea. Niin on törkeetä touhua että tehdään bisnestä tuolla keinoin että eletään yhteiskunnan tuilla ja myydään omia lääkeitä rahankiilto silmissä. No senkin jotenkuten ymmärrän kun jos on opiaatti koukussa niin jostain sitä ainetta on saatava. Sitten tällainen metadon korvaushoidossa oleva henkilö tyrkyttää ja antaa omaa lääkettään naiselle. Ilmeisesti seksin toivossa kun ei rahaa pyytänyt. Hänen annoksensa on 270mg ja tulevaisuus on taattu niin että loppuelämänsä tulee metadonia käyttämään. Yhteiskunnan kannalta hän on pelkkä menoerä ja tuollaisten takia täällä Suomessa on verotus korkealla ja kaikki on niin saatanan kallista... Olen kuullut ja itse nähnyt kuinka korvaushoitolaiset koukuttaa uhrinsa. Toivoen että heitä olisi helpompi hallita ja saada heitä sitä mitä itse tahtoo. Säälittävän peräkammarin pojan säälittävä yritys koukuttaa nais ihminen metadoniin ja saada haluamansa. Pidän tuollaista käytöstä törkeämpänä kuin ihan perus diilerin toiminta joita vankilat pullollaan. Seuraavaksi olen suunnitellut että otan päihdetyöntekijäni kanssa asian puheeksi ja vaadin jonkun asteista sanktiota, omia lääkkeitään ulkopuoliselle antavalle henkilölle ja jos toiminta jatkuu niin viranomainen saa puuttua asiaan jos ei päihdepoli osaa asiaan puuttua. Tänä päivä on ongelmana juurikin metadon hoidossa olevat silä suboxone voidaan antaa pistoksena tyyliin kerran kuukaudessa. Ai vittu minua ottaa päähän tuollaset jätkät kenellä tuskin ottaa edes eteen niin yrittävät koukuttaa naisväkeä aineeseen saadakseen esim. ystävyyttä tai seksiä. Minun ideani olisi että henkilä kuka oiseen toimintaan syyllistyy niin vietäisiin montun reunalle ja ammuttaisiin 9mm laukaus niskaan. Se olisi yhteiskunnalle halvin vaihtoehto tai moisesta rikkeestä rangaistuksena olisi että lääkitys katkaistaisiin kerrasta seinään ilman mitään apuja tai no korkeintaan buranaa ja ketipinoria voisi antaa. Paras olisi kun tällainen henkilö tajuaisi oman tilanteensa toivottomuuden ja elämänsä merkitsemättömuuden ja tekisi itsemurhan.

0

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
        Ikävä
        88
        1567
      2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
        Hyrynsalmi
        12
        1440
      3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
        Ikävä
        98
        1390
      4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
        Ikävä
        69
        1250
      5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
        Ikävä
        116
        1150
      6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
        Ikävä
        95
        1137
      7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
        Ikävä
        69
        961
      8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
        Maailman menoa
        256
        958
      9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
        Tunteet
        18
        925
      10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
        Ikävä
        37
        897
      Aihe