Niin nuo poliitikot päänsä hirteen iski siitä kopioivat Oulusta niksin. Pudasjärven miljoona monttu aate syntyi. Nyt nirvanassa ympyrää poliitikot pyörii luulevat asiakkaita keskustaan saavan runsaasti pyöriin.
Miljoonamonttu
12
788
Vastaukset
- Anonyymi
Mukava karuselli.
- Anonyymi
Kyllä keskustaan on nyt helpompi tulla. Ja kyllä, tänne on ihan selvästi alkanut tulla enemmän asiakkaita.
- Anonyymi
Hyvin on Osuuskauppa Arina hoitanut Pudasjärven kunnan..sori Kaupungin liikennejärjestelyt.
Keskelle valtatietä pieni liikenneympyrä.
Isot rekat hädintuskin pystyy siitä selviytymään. Paras liittymä on ...Yllätys yllätys ABClle!! - Anonyymi
Helppohan tuosta on pitkälläkin autolla ajaa.
- Anonyymi
no ootko ajanu yli 30 metrisillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no ootko ajanu yli 30 metrisillä.
Ei mitään ongelmaa. On niitä ahtaampiakin paikkoja
- Anonyymi
Sitten kuntulee talvi ja alkaa hiihtoväen autoralli Rukalle niin sitten saattaapi tulla ensimäiset isot ruuhkat Pudasjärven kohdalle.
Oulusta päin perjantaisin ja sunnuntaina takaisin. Ympyrässä on ABc lle menijöitä ja tulijoita ja k-rautaan menijöitä ym pyörijöitä.
Rekkaralli sekaaan ja muut ynpyrää ajavat.- Anonyymi
Jos vielä lampaita siihen talutettaan....
- Anonyymi
Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää miten liikenneympyrässä ajetaan. Useaan kertaan on jo tietämättömät puskeutuneet liikenneympyrään, vaikka olen jo siinä itse ajamassa. Ettekö tajua, että liikenneympyrässä JO olevan eteen EI saa ajaa.
- Anonyymi
Niin tai pysähdytään ympyrässä antamaan tietä ympyrään tulevalle.
- Anonyymi
ei kai siinä oo mittää muuta ku antaa mennä hurruuttaa pylpyrässsä. heleppoa ku heinän teko.
- Anonyymi
Vetoketjukaan ei ole kielletty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717