Meikäläisellä on 19 cm pitkä ja 13,5 paksu kulli! Repikää tosta!!
Uu-la-laa!!
13
913
Vastaukset
- Anonyymi
Yks bändäri väitti kerran että Ismolla on 20 cm velttona. Revippä siitä.
- Anonyymi
No okei. Hän voitti. Laitoin vaan tänne tyhmänä vittuiluna, sori.
- Anonyymi
Mulla on niin iso että pyörryn aina kun veri täyttää kyrpäni. Ei ole paljoa iloa siitä.
- Anonyymi
Kullistako sua voi repiä😂😂
- Anonyymi
Melko tavallinen sinulla
- Anonyymi
Eihän ole.
- Anonyymi
Onko naamassa ??🤣👎
- Anonyymi
Tuulitunneli korvies välissä hörhö
- Anonyymi
tuu antaa mies peppu öljyttynä ja reenattuna
- Anonyymi
Höpö höpö. Revi se mitta pois perseestäsi .
- Anonyymi
Jakomäen tytöt.
- Lissu: meil oli skoles sukupolviopetusta, mä tiänki ny mikä on penis.
- Kati: no mikä se on?
- Lissu: se on niiku talkkari-Enskan kyrpä, mut puolta piänempi. - Anonyymi
Kyllä on itsetunnon huonoudessa taas repimistä. Voi helvata sentään. Itsellä on suurin piirtein ollut ainakin samankokoinen parhaina päivinä, eikä mitään merkitystä naisten saannin kannalta. Toisaalta en koskaan huudellut sitä missään. Koska itsetuntoni ei ole koskaan perustunut mulkun koolle.
Suomalaisia naisia on niin kauan kuin minä muistan kiinnostanut kolmenlaiset miehet.
A. Omillaan toimeentulevat tärkeilijät, jotka pitävät isoa mekkalaa "menestyksestään".
B. Eksoottiset, erilaiset ja massasta / valtavirrasta poikkeavat kulttuurillisesti ja ulkonäöllisesti söpöripseiset tai tummapiirteiset ulkolaiset.
C. Pahikset. - Anonyymi
Yli 20 cm on kulli. 19 cm on pili.
Ketjusta on poistettu 58 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897