Jokseenkin tuntuu että CM on kooltaan isompi, vai onko todellisuudessa?
Prisma vai CM isompi?
12
73
Vastaukset
- Anonyymi
Kartasta katsottuna Prisman jalanjälki näyttäisi olevan vähän pienempi kuin Cittarin.
- Anonyymi
S-ryhmä on kuitenkin K-ryhmää edullisempi vaihtoehto. Itse äänestän kukkarollani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S-ryhmä on kuitenkin K-ryhmää edullisempi vaihtoehto. Itse äänestän kukkarollani.
S-mafia on kaiken pahan alku ja juuri. He eivät anna kauppialle vapauksia toisinkuin hyvä k marketti. Olet osa ongelmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S-mafia on kaiken pahan alku ja juuri. He eivät anna kauppialle vapauksia toisinkuin hyvä k marketti. Olet osa ongelmaa.
S-ryhmässä EI OLE KAUPPIAITA! Miten tämä asia voi olla vuodesta toiseen niin kohtuuttoman vaikeaa ymmärtää?
K-ryhmässä on kauppiaat, jotka ovat itsenäisiä yrittäjiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Citarissa käydään, eikä se Prisma erityisen edullisempi ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Citarissa käydään, eikä se Prisma erityisen edullisempi ole.
Jos ostelee sokeasti sitä sun tätä, niin ehkä Prisma silloin on himpun edullisempi. Mutta jos tutkii tarkasti tarjoukset ja hyödyntää niitä, niin Cittari vie kirkkaasti voiton. Moneen kertaan olen tämän todennut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ostelee sokeasti sitä sun tätä, niin ehkä Prisma silloin on himpun edullisempi. Mutta jos tutkii tarkasti tarjoukset ja hyödyntää niitä, niin Cittari vie kirkkaasti voiton. Moneen kertaan olen tämän todennut.
Siinä se onkin, että Prismassa ei tarvitse tutkia tarjouksia. Sen kun menee ostoksille. K-ryhmässä pitää erikseen kytätä tarjouksia. Ei kiinnosta tarjouksien kyttääminen. Sen on vanhusten hommaa.
Kerran katsoin että Cittarin WC- ja talouspaperin "kimppatarjous" oli joka tapauksessa kalliimpi kuin se mihin hintaan Prisma myy samat ihan joka päivä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä se onkin, että Prismassa ei tarvitse tutkia tarjouksia. Sen kun menee ostoksille. K-ryhmässä pitää erikseen kytätä tarjouksia. Ei kiinnosta tarjouksien kyttääminen. Sen on vanhusten hommaa.
Kerran katsoin että Cittarin WC- ja talouspaperin "kimppatarjous" oli joka tapauksessa kalliimpi kuin se mihin hintaan Prisma myy samat ihan joka päivä.Minähän juuri kirjoitin, että monet ostelee sokeasti.
Esimerkki: Libero vaipat 2 pakettia 15,90 eur. Prismassa yksi säkki 15,29 eur.
kilo Atria naudan 17% jauhelihaa Citymarketissa 6,99 eur. Paljonkos Prismassa?
- Anonyymi
Nyt puhutaan hinnoista, mutta kumpi on neliöiltään suurempi
- Anonyymi
Mitä väliä jollain neliömäärillä on?
- Anonyymi
Turvavälit esm
- Anonyymi
Jos menee 24h auki olevaan Prismaan öiseen aikaan, niin turvavälit ovat takuulla kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717