Onx dani niiQ IhQ?

~darker grounsd~

"Säästän itseäni dani filthille jne jne jne" IHQX

11

2318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos et muuta keksi, niin...

Hanki elämä.

• Lucretia

Siis sen elämän hankkiminen..

• Nazarie

...dani on kyl ihQ...mut opettele sää vaan kirjottamaan saatanan...että hanki elämä vaa...

• kummajätkä

Eioo ihq tekee hyvää musaa.

• ihjf

no totta helvetissä on!! sen hotimpaa ihmistä ei löydä! rakastan sitä! se on ihan saatanallisen seksipommi! PANISIN

• siiryyy

Nojoo justiinsa."Panisin" Ei vittu .. Cradle of filth on kyllä hyvää musaa joo.mutta enpä ymmärrä mitä tossa danissa näette.. Itse tätä musiikkia kuuntelen ihan vain siksi että se on hyvää,en suinkaan laulajan tai sun muun bändin jäsenen takia.. Yhdyn näihin jotka ovat kehottaneet teitä hankkimaan elämän. Elkää toki suuttuko tästä,tämä on minun mielipiteeni.

• En kerro

Dani on ihminen siinä missä muutkin. Mutta vastaus tuohon kysymykseen on se että onhan Dani IHQ jos on pakko käyttää tuota saatanan teinix kieltä. Itse palvon Dania,mutta en sen takia miltähän näyttää. Komea on. Mutta musiikki aivan mahtavaa ja sanoitukset.

• saatanan tytär

joo... minäkin palvon dania kaikin tavoin mutta on vaan ärsyttävää tollaiset kusipäät jotka kuuntelee tätä musaa koska joku niistä on niin ihg (tai miten se nyt kirjoitetaan)

dani on onnellisesti naimisissa ja heillä on yhteinen tytär.piste.

• e|ina_filth

vitun naamanen pääs kii

• Kiiraslapsi

Kyllä vain Dani on ihan super "IhQ"!!!...laulaa niin helvetin hyvin että eikä ulkonäössäkään ole mitään vikaa.... Mutta eiköhän sun kannata säästää ittes jollekkin muulle.... se on luultavasti ihan tyytyväinen vaimoonsa jos ne nyt naimisissa on...

• Unski Von Anknoff

Teinix Ihqux.. Ei vittu.. Hanki elämä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3404
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3083
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1943
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1906
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1877
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1741
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1697
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1449
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe