Ajattelin että on aika repäistä itseni irti tutuista kuvioista. Haastaa itseään henkisesti sekä ammatillisesti. Tiesin että mun tulee ikävä sinua, mutta näin iso. Miten kaipaankaan katsettasi kun istuudut minua vastapäätä. Keskusteluja kanssasi työstä, lapsista, parisuhteesta ja ihan kaikesta. Miten usein toivoin että koskettaisit. Ottaisit mut käsiesi syleilyyn ja olisit lähellä. Minua on aina pelottanut jos flirttailumme olisi johtanut pidemmälle. En olisi voinut sinua vastustaa. Se olisi tuonut elämäämme itkua, surua, kiihkoa, rakkautta. Kaikki kipeitä asioita 💔. Nyt kun en ole sinua nähnyt, olen tajunnut että taidan aikuisten oikeasti rakastaa sinua ❤️. Tiedän että tunne on mahdoton, mutta silti olemassa minulta juuri sinulle 💙
Ikävä sattuu fyysisesti
14
1051
Vastaukset
- Anonyymi
Ok boomer
- Anonyymi
Boomer iässä tässä ollaan joo. Onneksi on myös mies josta kirjoitan. Teini-ikä meni jo ja kohta ohi lapsillakin :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Boomer iässä tässä ollaan joo. Onneksi on myös mies josta kirjoitan. Teini-ikä meni jo ja kohta ohi lapsillakin :D
No älä välitä trollailusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinusta boomermies aina uskoisi liittää sinun kirjoituksia ja tarinoita aikuiseen ihmiseen. No onhan täällä näitä turhasta höpöttäjiä muitakin, että siinä mielessä ei luulis olevan yksinäistä tällä foorumilla.
- Anonyymi
Naisellisen herkkää 🥲
- Anonyymi
Onhan siinä jotain neitimäistä joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan siinä jotain neitimäistä joo
Nainen mä olen, joten olis ehkä hämmentävää jos tuo tekstini olisi kovasti maskuliininen
- Anonyymi
Ihan kuin omasta suustani teksti.
- Anonyymi
Melkein kuin omasta suustani tämä. Ei ehkä ihan noin syvällisesti olla vielä juteltu.
Päätin viikonloppuna, että oon neutraali maanantaina. Oon mä varmaan päällepäin, mutta sisällä kuplii, kun toinen on siinä. Tekisi mieli halata 👐 Mutta ei. Ei tapahdu. Olkoonkin sitten yksipuolista. Ei haittaa. - Anonyymi
Kaikki loppuu aikanaan. Myös kipu. Ei sille voi mitään, että rakastaa, tykkää tai himoitsee. Tietysti sille voi jotain mitä niille tunteille tekee ja mitä kaikkea niiden eteen on valmis tekemään, sekä mitä riskejä haluaa ottaa.
- Anonyymi
J-mies kiittää ja kuittaa.
- Anonyymi
Niin myös toinen J-mies, että kumpi hää on vai kumpikin?
- Anonyymi
Ei ole kyllä kyseessä J mies minun kohdallani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kyllä kyseessä J mies minun kohdallani.
Sivusta
J-mies valtasi sydämeni ja sitten häipyi kuvioista 😞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717