Miun trapper 500 vm 2020 vilkku pitää aivan hirveää piippausta joka kuulostaa aivan kuorma-auton peruutus summerilta. Alkaa pikkaasen menemään hermo siihen ääneen niin tietäistkö joku että mitenkä sais hiljennettyä?
Trapper 500 vilkku pitää hirmuista piippausta. saako hiljennettyä?
3
1787
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesusteippiä muutama kerros summerin ympärille.
Missäs tämä summeri sijaitsee kun en ole vielä sitä löytänyt? Mutta kai se jossain keulan suunnilla on.
- Anonyymi
Sama omassa vm. 2021 Trapperissa, eli vilkkujen ääni on hirveä. Huolto (sama kuin maahantuoja tässä tapauksessa) lupasi poistaa piippauksen tai asettaa sen hiljaisemmaksi ensihuollon yhteydessä veloituksetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796