Duster blue dci kokemuksia

Anonyymi

Uutta dieseli ollut saatavilla jo jonkin aikaa. Risuja ruusuja kyseisestä moottorista, tohtiiko ostaa???

6

1162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuohon kysymykseen täytyy olla kyllä selvänäkijä,noin uudesta mekaniikasta ei ole tietoa vielä !!!

• Anonyymi

No jos 2018 on ollu myynnisä nii onhan nuita pakko olla jo 100tkm ajettuja? Kai siinä vähän saapi jo kokemuksia.

• Anonyymi

Onko dacia eläkeläisten auto. En tiedä mutta vahvasti epäilen asian olevan niin!

• Anonyymi

Minulla on 54 ja puoli vuotta autoilua ja paljon kilometrejä takana. Mielestäni Dacia on meille eläkeläisille hyvä auto. Onko sinulla jotakin eläkeläisiä vastaan?

• Anonyymi

Melkoisen viriilejä ja voimakkaalla libidolla armoitettuja tuntuvat olevan Dacia-keskustelupalastan mukaan, verrattuna muiden merkkien omistajiin. Pitäisköhän sitä vaihtaa nykyinen kulkine romanialaiseen Daciaan, niin alkais taas naisia pyörimään ympärillä.

• Anonyymi

Vuosimalli 2019 alla, siis BlueDci Duster 4WD ja ei tuossa mitään. Kerran herjasi "Tarkista suihkutus", mutta huollossa ei löydetty mitään ja käskivät pitää nokkapeittoa.
      Ei tuo nyt liian tehokas ole, voisi kiihtyä paremmin valoista lähdettäessä, mutta maantievauhdissa joustava kone. Ja jaksaa vetää kärryä ihan kunnon lastissa .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2855
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2733
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1802
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1610
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      16
      1434
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe