Olin 10 vuotta sitten tubettaja. Se oli kovin erilaista silloin. Alle satasen digipokarilla kuvattiin pätkä ja se ladattiin tubeen. Mitään editointia ei tarvinnut suorittaa. Aihekin sai olla mitä vain.
Nyt pitää olla huippuunsa viritetyt laitteet, kuten kallis kamera tai puhelin ja valot. Pitää laatia käsikirjoitus ja pitää harjoitella esiintymistä. Kohdeyleisö pitää olla tarkoin mietitty. Myös ulkonäkö on tärkeämpää kuin koskaan ennen. Ruma mies huippuvideolla ei pärjää nuorelle naiselle jonka videot on kuraa mutta tyttö on söpö.
Kilpailu on kovaa. Jos et pärjää heti niin lopeta.
Kannattaako enää aloittaa jos videot on sitä sun tätä mitä nyt haluaakin kuvata?
Kannattaako tubettamista enää aloittaa?
Anonyymi
2
311
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa kunhan vain löydät mistä tubetat :).. tube on esim täynnä feikki kummitus videoita ja "ghost hunting" kanavia jotka tienaa hyvin feikki hommalla, toinen ketkä tienaa hyvin on feikki restaurointi kanavat.. kännykkä ja tietotekniikka kanavia on liikaa..
- Anonyymi
Osaamiseen perustuva tubetus on ok! Nämä paskanjauhajat lopettakoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465557Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5672045Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens811147Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 77993
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50833Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758