Mikähän mättää kun mm. terveyskeksuksen ajanvaraukseen pankkitunnuksilla kirjautuminen ei onnistu? Myös muihin tunnistautumista vaativiin palveluihin ei pääse. Ainoastaan omakantaan ja pankin sivuille onnistuu päästä.
Kaupungin palveluihin tunnistautuminen
5
117
Vastaukset
- Anonyymi
Jotkut palveluntuottajat vaativat tuettuja käyttöjärjestelmiä jotta heidän sivuilleen pystyy tunnistautumaan. Esimerkiksi Windows seiska ja sitä vanhemmat käyttöjärjestelmät eivät välttämättä päästä tunnistautumaan kaikkiin palveluihin.
- Anonyymi
Ei pääse Windows kympilläkään ja läppärikin kuukauden vanha ja kaupassa kaikki asennettu valmiiksi. Muualle kyllä pystyy pääsemään, mutta ei Turun kaupungin sivuille, ei pääse edes tilaamaan aikaa terveysasemalle.
- Anonyymi
Mulla yhdessä vanhassa koneessa käytössä vielä Windows seiska ja sen kanssa ei pääse kirjautumaan mm. Terveyskeskuksen ajanvaraukseen eikä Kelan sivuille.
- Anonyymi
Aloittaja täällä kirjoittaa eli mulla on siis käytössä Windows seiska. En ole käyttänyt tunnistautumis palveluita muuta kun pankin sivuille helmikuun jälkeen ja silloin vielä seiskalla pääsi kirjautumaan myös terveyskeskusken ajanvaraukseen. No eipä ongelma sitten ole sen suurempi sillä saa sen ajan varattua soittamalla tai käymällä paikalla itse.
- Anonyymi
Minä en seiskalla kyllä kirjautuisi mihinkään mikä tarvitsee tunnistaumista. Seiska ei ole enää tuettu niin näen siinä olevan riskit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902607- 1041921
- 1451691
- 1171684
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851587
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä281534Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851397- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180