Suomen (profeetat (?) nyt hermostuneena! (Piho, Veijonen)
Kuten vakituiset S24profetiapalstan käyttäjät ovat voineet ja voivat todeta, nämä ”profeetoiksi” itsensä korottaneet ovat kovasti kiihdyksissään? Miksi? Siksi, että he ovat ”omalla asiallaan” ja hädissään omista jutuistaan. . .
* Piho koettaa nostaa itseään, tutuilla jutuillaan!
* Veijonen taas pakuu ja surkuttelee, ettei maassa tahdota olevan yhtään profeettaa!
Veijonen sitten koettaa nostaa itseään ja itsekehun lemu leviää!
• ”minä – minä -minä..”
• ”Tosiasia kuitenkin on, että Suomessa on profeettoja ja minä olen heistä merkittävin. Turha väheksyä jo toteutuneita profetioitani ja korkeatasoista profeetallista kirjallisuuttani.”
Niin tietysti? Kukas kissan hännän nostaa, ellei kissa itse!
Mutta kaikki kysyvät jo nyt:
MISSÄ ON HERRA? Mitä sijaa Herralla on näiden omatekoisten ”omiaan puhuvien” ja itsestään kerskaavien tyyppien elämässä? Miksi he kaiken aikaa keskittävät katseet ITSEENSÄ? Omiin harhaisiin juttuihinsa? Miksi ihmisten pitäisi kumartaa heitä, kuin puolijumalia? MIksi pitäisi sanoa "amen" heidän sekaville ja sivuraiteilla ajaville jutuilleen?
Missä on Herra? Herran kunnioitus? Katse Jeesukseen?
Ei juurikaan? Jeesus sanoi totuuden: ( Joh 7:18)
• ” Joka omiaan puhuu, se pyytää omaan kunniaansa”
mutta
• ”joka pyytää lähettäjänsä kunniaa, se on totinen eikä hänessä ole vääryyttä.”
Totta toki on se, että maassa on melkoinen jono niitä yksityisyrittäjiä, jotka nimeävät itsensä ”profeetoiksi”!
Mutta Jumalan asettamat, kutsumat ja valtuuttamat palvelijat ovat ihan toinen asia. . .
Suomen (profeetat (?) nyt hermostuneena! (Piho, Veijonen)
Anonyymi
4
143
Vastaukset
- Anonyymi
Se on juurikin näin
- Anonyymi
Juurikin näin, on se
- Anonyymi
On se juurikin näin.
- Anonyymi
Näin, juurikin se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066