Miten yhteiskunnassa voidaan tukea kiusaajaa? Onko kiusaajalla mahdollisuuksia saada tukea yhteiskunnassamme? Onko kenelläkään (kiusaajalla) kokemuksia, miten teihin on suhtauduttu koulussa? Opettajat?
SaKllaK
Kiusaajana yhteiskunnassa
4
85
Vastaukset
- Anonyymi
Miks kiusaajan pitäs saada jotain tukea
- Anonyymi
Onko S.kari.mies taas omalla missiolla hakemassa itselleen alaikäisiä lampaita joita manipuloida?
- Anonyymi
"Miten yhteiskunnassa voidaan tukea kiusaajaa? Onko kiusaajalla mahdollisuuksia saada tukea yhteiskunnassamme? Onko kenelläkään (kiusaajalla) kokemuksia, miten teihin on suhtauduttu koulussa? Opettajat?"
SaKllaK
Selventääkseni yllä olevaa: Tämä ajatus ei tarkoita sitä, että itse kiusaajan toimintaa pitäisi tukea, että se jatkuisi, vaan miten kiusaajaa voidaan auttaa. Onko kiusaajalle mitään mahdollisuuksia saada apua/tukitoimia yhteiskunnassa, että hänen toiminta loppuisi. Miten kiusaajaan suhtaudutaan luokkahuoneessa opettajien puolelta? Onko opettajan henkilökohtaisesti vaikea suhtautua kiusaajaan neutraalisti, jos kiusaamista ei tapahdu itse opetustilanteessa?
SaKllaK - Anonyymi
Itse olen sitä mieltä että kiusaajan kuuluis mennä psykologille tai psykiatrille. Vika on kiusaajassa. Kiusatut jonottaa mielenterveyspuolelle jonku kiusaajanilkin takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743032
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191732- 241667
- 271661
- 201620
- 481307
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289- 381283