Mollit ja muut paikat on nykyään niin täynnä vale-työpaikkoja, että olen alkanut käyttää Googlemapsia, töiden etsimiseen, tai työpaikkojen, kirjoitan osaamis-alaani liittyvän toimiala sanan sanahakuun ja niin kartta näyttää firmat ja niiden paikat, Alueelta joka on kartassa sillä hetkellä auki, sitten käyn sieltä niiden webbisivulla tai facebook-sivulla tiedustelemassa onko palkkaus aikeita, ja ruinaamassa työpaikkaa.
Olen miettinyt:
Koska ei ole mollin valefirma, vaan oikeita ihmisiä pitää olla kohtelias ja pyytää hyvin vähän, koska ei olla rahan takii liikkeellä vaan maisemien.
Kylläkin kun tein tätä jonkin aikaa valefirmat alkoivat laittaan myös merkkejä kartalle, mutta ne yleensä tunnistaa järjettömistä sijanneista. Kuten toisen virman sisällä, tai jos katsoo osoitetta googlesta niin se on myynnissä se talo lato ja tyhjillään
Suosittelen jos olette samanlaisella alalla jossa on paljon savua mutta vähän tulta.
Käytän Google mapsii työhaussa
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201590
- 191478
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249