Olen kohta 58 vuotias ukkomies, ihmettelen välillä jotta onko normaalia että tekee koko ajan mieli. Olen hiukan bi henkinen hyvin varustettu mies, kalulla pituutta lähes 19cm ympmittaa noin noin15cm terskan ympmitta noin16cm. Eli bi henkisenä käy pillu tai kulli.
Onko tämä normaalia
16
2329
Vastaukset
- Anonyymi
olis kiinnostava tavata, itsekin bi 50/182/80/17 btm ukm...PKS alue
- Anonyymi
Mitä haluaisit tehdä kun tavattaisiin, antaisitko kullilla hoitoa eturauhaselle mitä muuta kivaa tehtäis.
- Anonyymi
Itse olen 10 vuotta nuorempi varattu nainen. Itseäni tekee mieli lähes koko ajan. Saisimpa sinut sisääni ja usein ja paljon kerralla.
- Anonyymi
Missä päin Suomea asut, minä asun Tampereen lähettyvillä. Mitä haluaisit että tekisin sinulle, minulta tulee spermaa todella paljon kerralla ja kovalla paineella. Nyt ollut useamman päivän laukeamatta voisi tulla melkoinen satsi.
- Anonyymi
Pumppaatko äijää takavittuun?
- Anonyymi
Tässä kai syy miksi oma mies ei ole enää kiinnostunut seksistä aikoihin.
- Anonyymi
Normaalia se on että usein tekee mieli naida. Aktiivisuus pitää aktiivisena ja sen suhteen jos pysyy terveenä. Eturauhaselle tekeee hyvää,kun saa usein pussit tyhjentää. Elämän eliksiiriä on rakastelu vaimon kanssa
- Anonyymi
Onko aloittajan vaimo myös bi-henkinen ? Haluaako hän käyttää vieraita mieheiä ja oletko mustasukkainen? Kysynpä vain
- Anonyymi
Tuttu tunne eli olen 60/184/83ja posliini ja myös bi ja tuntuu, että himot vain kasvaa.
Joudun ja saan runkkailla joka päivä.
Jos löytyy kaveria niin yhteyttä toivoen. Kik eeanc- Anonyymi
Olis kiihottava runkata ja imeä vanhempaa posliini kullia. Ite myös päivittäin laukean. M49
- Anonyymi
Hei, haluaisitko kokeilla bi juttuja vähän nuoremman 5-kymppisen siistin miehen kanssa ? Mikä sähköpostiosoitteesi ?
- Anonyymi
Moi! Viisikymmpinen :) mukava olis kokeilla bi-juttuja.. M57ukm
- Anonyymi
Olen saman ikäinen ukm ja sama ongelma, harrastaisin seksiä ihan joka päivä niin naisen kuin miehen kanssa. Vaimolle taas riittää kerran kaks kuukaudessa, eli omaa kättä tarvitaan rankasti etten sekoa puutteeseen. Oliskos muuten turun seudulta jotain kokeilun haluista vastaavaa ukkomiestä?
- Anonyymi
Tiukka perse oikeille miehille 👉 http://5206699.com/G/5Qndv 👈
- Anonyymi
Yli 70 -kymppinenkin haluaa naida usein. Ainakin kolme kertaa viikossa. Jos ei saa jostain syystä naida viikkoon, niin sitten spermaa tulee todella paljon. Vaimo innostuu kun lämmin menee pohjaan asti.. Vaimo ratsastaa miehen päällä ja se loppu lähetyssaarnaja asennossa tuntuu molemmista huippu hyvältä.
- Anonyymi
Saako vaimosi orgasmin ratsastaessa kalullasi vai lopuksi lähetyssaarnaaja asennossa. Onko vaimosi pillu vielä tiukka. Olisi kiihottava olla mukana vanhemman parin kanssa. Mies51
Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132