Jotkut ihmiset luovat oman myrskynsä ja sitten suuttuvat, kun sataa.
Suuttuvat omista toimista
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oletteko te mahdollisesti narsisti?
- Anonyymi
Meinaan vaan että luonnehäiriöiset yleensä syyttävät uhrejaan ja yrittävät kääntää tilanteen ylösalaisin.
- Anonyymi
Minä ekaluokalla ihastuin luokallamme ollesseen tarkkailuluokalle joutuneeseen poikaan, joka avitti minua heiluvan hampaan irrottamisessa täsmäosumalla siihen nyrkillä luokkajonossa,
Mutta nyt mulla ei oo enää heiluvia maitohampaita, joten kosijajonoon ei pääse samanlaisia avittajia enää millään keinolla.
ppoiuyytyt- Anonyymi
Niin ne oppineet miehet pelaa vammaisten kustannuksella, mutta mä en oo enää silleen vammanen, niinkun en oo syntyjäänkään. Näin ittestäni videon nuorena ja äsken ihan hämmästyin miten hieno nainen oon ollut.
ppooiiiii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ne oppineet miehet pelaa vammaisten kustannuksella, mutta mä en oo enää silleen vammanen, niinkun en oo syntyjäänkään. Näin ittestäni videon nuorena ja äsken ihan hämmästyin miten hieno nainen oon ollut.
ppooiiiiiNyt sitten pitää alkaa selvittämään mitäs onkaan tapahtunut sillä aikaa kun olen ollut vammainen.
Enm enää kauheesti arvosta osaa oppineista miehistä.
poiuuyuyu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt sitten pitää alkaa selvittämään mitäs onkaan tapahtunut sillä aikaa kun olen ollut vammainen.
Enm enää kauheesti arvosta osaa oppineista miehistä.
poiuuyuyuMä en ymmärrä sitä miten nää tietyt ihmiset voi puhua niinku ilman mitään kunnioitusta.
Minä en siihen enää suostu. Vaikke mulle puhuttaisiin mitä paskasa niin ouhun jääräpäisesti hienon naisen tyyliin enkä siitä luovu millään keinolla. .
ppoiiuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ymmärrä sitä miten nää tietyt ihmiset voi puhua niinku ilman mitään kunnioitusta.
Minä en siihen enää suostu. Vaikke mulle puhuttaisiin mitä paskasa niin ouhun jääräpäisesti hienon naisen tyyliin enkä siitä luovu millään keinolla. .
ppoiiuuuja se oli se äitin kuvio niin mahoton että ei semmosiin voi osallistua. ehkä jopa pärjään isän kans, kun en osallistu äitin juttuihi,
ppoiiuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja se oli se äitin kuvio niin mahoton että ei semmosiin voi osallistua. ehkä jopa pärjään isän kans, kun en osallistu äitin juttuihi,
ppoiiuuuei niillä ilkeilijöillä mee hyvin, vaikuttavat kaikki synkeille
ppiiii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei niillä ilkeilijöillä mee hyvin, vaikuttavat kaikki synkeille
ppiiiiNe yritti pilata mun aivot pitkäkestoisilla karseilla puheilaan, mut ei onnistunut,
sain vaihdettuu aivosisältöni....
ppoiiiiii
- Anonyymi
Narisija narsissit juurikin tekee niin, että itse tekee sen myrskyn ja todellakin sitten märisevät omaa paskaa lisää vielä toisille Parempi armahtaa hänet ja itsensä. Jättää typerykset omaan arvoon. He eivät muuta tee kuin myrkyävät. Eivät opi edes mitään.
- Anonyymi
Mut mua pännii kun ihmiset ajattelee epärealisen yksinkertaiosesti. Oikeesti asioihin ja ilmiöihin vaikuttaa lukemattomattomat tekijät ja ne ovat hyvin mutkikkaita.
ppoiiiuii - Anonyymi
Vasta muutamia viikkoja sitten olin todistamassa kuinka juuri tällainen itse itselleen kuoppaa kaivava henkilö yritti hyökätä vapaaehtoistyöntekijän kimppuun kun ei itse pystynyt toimimaan yhteiskunnan normien mukaan.
Sillä seurauksella, että nyt ei sitten vapaaehtoiset enää voi auttaa häntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728