Jumalan vaikutusta maan pällä

Anonyymi

tässå viestissä saattaa olla jmalan vaikutusta-

jodi pistamaan 2 aloitusta, oska tuntui että niitä ei voinut laittaa julkisuuteen- uskon asioiden tähden.

kerro siis jumalan vaikutuksesta maan päällä.

29

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
      ?????????????

hyvi otuo kesksutelu kulttuuria...?

• Anonyymi

Voisitko tarkentaa mistä tai kenen jumalasta nyt keskustellaan. Jumalien Tapion, Tellervon, Ahdin ja Wellamon suhde luontoon ja ympäristöön on hyvinkin konkreettinen.

• Anonyymi

nohan on pakana-umalia eli saatanan henkivaltaa.

nyt phuaan Jumalasta joka on ainoa raamatussa mainittu ykis ainoa jumala- muitahan ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nyt phuaan Jumalasta joka on ainoa raamatussa mainittu ykis ainoa jumala- muitahan ei ole.

No surkeasta, miltei lukukelvottomasta tekstistäsi päätellen tuo jumalasi on melkoinen tumpelo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kysy muslimeilta oikeasta jumalasta.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kysy muslimeilta oikeasta jumalasta.

SE käskee katkaista kurkut kaikilta., niin saa 72 neitsyttä.

• Anonyymi

Tässä taas yksi selkeä mielenterveyspotilas jeesusteluineen.

• Anonyymi

onko kaikki ateistit noin sekaisin.

ateisti- oletan- olet itse "potilas" koska et tunnu kestävän uskonasioita olenkaan vaan sekoat.

mieti sitä.

tosin suurin os a taitaa olla niitä saatanistejä jotka vaan tekee kristinuskon vastaista kamapaanjaa ateismin nimellä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onko kaikki ateistit noin sekaisin.

ateisti- oletan- olet itse "potilas" koska et tunnu kestävän uskonasioita olenkaan vaan sekoat.

mieti sitä.

tosin suurin os a taitaa olla niitä saatanistejä jotka vaan tekee kristinuskon vastaista kamapaanjaa ateismin nimellä?

Oliko Suomen presidentti mielenterveyspotilas kun kehotti radiopuheessaan suomen kansaa rukoilemaan talvisodassa- ja hyökkäys pysähtyi senjälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko Suomen presidentti mielenterveyspotilas kun kehotti radiopuheessaan suomen kansaa rukoilemaan talvisodassa- ja hyökkäys pysähtyi senjälkeen.

No kyllä pressa oli aika sekaisin. Jos Jumala olisi pystynyt hoitamaan homman niin miksi mennä tapattamaan omia miehiä?

Meidät pelasti Talvisodassa generalissimus Stralinin vainoharhaisuus, jonka takia hän oli teloituttanut suurimman osan upseereistaan ja siksi neuvostojoukot olivat surkean huonosti johdettuja eivätkä osanneet käyttää hyväksi mies ja materiaaliylivoimaansa.

• Anonyymi

Mä uskon että sairastin koronan, ja sillä oli tarkoituksensa. Alkuun pelotti, mutta rukous auttoi, ja tauti tulikin lievänä. Nyt uskon rukouksen antamaan luonnonsuojaan.😇

• Anonyymi

Mä en voi uskoa enää Jumalaan. Mun lapseni kuoli syöpään. Monta vuotta rukoilin joka päivä monta kertaa a Jumalaa pelastamaan lapseni, ei auttaneet rukoukset. Lapseni kuoleman jälkeen en ole enää pystynyt rukoilemaan enkä luota siihen, onko Jumalaa olemassakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en voi uskoa enää Jumalaan. Mun lapseni kuoli syöpään. Monta vuotta rukoilin joka päivä monta kertaa a Jumalaa pelastamaan lapseni, ei auttaneet rukoukset. Lapseni kuoleman jälkeen en ole enää pystynyt rukoilemaan enkä luota siihen, onko Jumalaa olemassakaan.

Jeesus kertoi vertauksen viljelijästä jolta putosi siemeniä, tien varteen, kalliolle ja loput päätyivät peltoon kantaen satoa. Kalliolle pudonneet kasvoivat aluksi, mutta niille ei kasvanut juurta, joten ne kuivettuivat. Eihän tämä maailma ole paratiisi. Lapsesi on Jumalan huomassa, ei kadotettu. Ei tämä maailma ole tehty säilytettäväksi jossa kaikki elävät onnellisina omaisuutensa kanssa loppuun asti. Miksi siis luovut uskostasi? Ei kaikkiin rukouksiin vastata, jos se ei edistä asiaasi tai muita asioita. Tai sitten onko omassa uskossasi korjattavaa, kun ei rukouksiin vastattu? Ehkä se jotain kertoo, että luovuit uskostasi kun asiat eivät menneet kuten olisit halunnut. Oliko uskossasi juurta ollenkaan?
        Lapsen tai läheisten kuolemat ovat ikäviä, mutta se kuuluu tähän elämään. Palaa uskoon, niin ehkä näet vielä lapsesi.

• Anonyymi

Tämä palsta on huolestuttava esimerkki siitä miten surkeassa kunnossa mielenterveyshuolto Suomessa voi olla

• Anonyymi

Ei sitä ole ollenkaan. Niin kauhea on punavihreiden moraalittomuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sekasin on tuo psyklgi- saahan ihmiset kirjottaa mitä niitä huvittaa-
        se on oma asiansa jos siitä sekoaa-

esim. ko. päivittelijät ei koskaan osaa s anoa yhtäkään viestiä tai asiaa joka palstalla on- osoittaakseen jonkin olevan ' mielen ongelmia osoittavaa'.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samassa lauseessa syytät siis uskovaisia uskontonsa puhumisesta, hulluiksi- ja syytät haukkumaasi kommunisteja siitä että eivät ole harjoittaneet uskonnonvastaista kommunismiaan mielenterveystyö-tuhonnan avulla uskovaisia tuhoten?

taidat itse olla aika sekasin.

• Anonyymi

Uskon pelottavampaan asiaan, kun satanismi. Kalin voi sanoa olevan yksi sen ilmentymistä. Se ideologia pelasti henkeni. Sitä haluan aina kantaa mukanani, ja muistaa joka viikko sen perustajaa, ja kahta merkittävintä suurpomoa, joista toinen on elossa, koska se organisaatio lopulta antoi itsensä kytköksiin Kristukselle.

• Anonyymi

Mulle Jumala on siinä, kun saan olla omissa oloissani poissa kaikesta ulkopuolisista, joka ei liity mun ajatusmaailmaan mitenkään.

• Anonyymi

Suoella ei muuta turvaa ole kuin jumala......

rukoilkaa suomen puolesta....

maatamme viedään kohti tuhoa koko ajan

• Anonyymi

Jumalan sormi dementoi kirjoittajan ädlääjäksi, näemmä.

• Anonyymi

jumalan vaikutusta että olaan elosa.

ja se että on Suomi

• Jumalaa, eikä useampaakaan jumalaa ole olemassa muille kuin sekopäille.

• Anonyymi

Sekopäistä on väittää , että tämä nerokkaasti suunniteltu luomakunta olisi syntynyt itsestään luonnonvoimien ansiosta. Pähkähullu ajatus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekopäistä on väittää , että tämä nerokkaasti suunniteltu luomakunta olisi syntynyt itsestään luonnonvoimien ansiosta. Pähkähullu ajatus.

ei voi puhua jumalasta totuuksia koska ihmismieli ei ole tasolla ymmärtämään niitä.

maallinen aineellinen usko on vallannut maailman- ja he ei ymmärrä henkisiä asioita enää olenkaan.

paitsi satanistit, mutta eh taas palvoo saatanoita ja valehtelevat?

• Anonyymi
    • Anonyymi

En kyllä ollenkaan epäile etteikö tuo sekava, etäisesti suomen kieltä muistuttava häröily ole peräisin joltakin mielikuvitusolennolta.

• Anonyymi

= jouduin poistamaan 2 viestiä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3797
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2566
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1995
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1741
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      31
      1536
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      125
      1511
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1321
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1266
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      488
      1265
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      82
      1242
    Aihe