On järjestetty kosto Boris Johnsonille Brexitistä.
Mihin ne tankkisutojen kuljettajat katosi yht äkkiä? Ei sieltä vieras työvoima katoa sormia napsauttamalla silloin kun on töitä tarjolla. Haisee taas tietyt jäljet.
Britannian polttoaine puls
23
65
Vastaukset
- Anonyymi
Voi persureppana. Kyllä ne vain katosivat. Brexitin myötä kun miljoonilta EU-alueella syntyneiltä vierastyöläisiltä lähti maassaolo-oikeudet juuri yhdessä yössä.
- Anonyymi
Joo, britit järjesti itse itsensä kuseen.
- Anonyymi
Maatiloilla mätänee ruoka,siat viedään kaatopaikalle kun ei ole teurastajia,Tavara ei kulje kun ei ole kuskeja. Populismi ei kun tuhoaa,ei koskaan rakenna.
Britit menetti yhtäkkiä neljä miljoonaa työntekijää ,mistä ja ketä tilalle?- Anonyymi
No brittejä tilalle. Työttömille töitä.
- Anonyymi
Miljardia?
Eihän maapallolla ole kuin vähän päälle 7-miljardia ihmistäkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No brittejä tilalle. Työttömille töitä.
Luuletko että lähiön lättähattu lähtee maatilalle töihin?
- Anonyymi
Hyvin he pärjäävät ilman polttoainetta kun kulkevat hevosella. Tommonen pula tekee vaan kansakunnasta vahvemman.
- Anonyymi
Pieksäläven asemalla oli myös kerran blues. Kesti ainakin yhtä pitkään kuin cooperin testi.
- Anonyymi
Eu politrukkien probagandaa, eu itse on syyllinen kuljetusten takkuamiseen Britanniaan. Jakelu maan sisällä ei ole varsinainen ongelma.
- Anonyymi
Melkein osasit kirjoittaa sanan propaganda oikein.
Voisitko muuten hiukan avata... Mikähän se varsinainen ongelma on? - Anonyymi
Ai että Johnsokin tuosta vain uskoi kyseessä olevan vain propagandaa ja silti myönsi pikaviisumit yli kymmenelle tuhannelle ulkomaalaiselle rekkakuskille?
Voisi persukin joskus ottaa päänsä pois perseestään ja myöntää ettei ihan kaikki aina mene kuten persun mielestä kuuluisi mennä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkein osasit kirjoittaa sanan propaganda oikein.
Voisitko muuten hiukan avata... Mikähän se varsinainen ongelma on?Ei näköjään viherpunikki osaa käyttää Googlea ja ymmärrä englantia.
Pitäisikö sinua pitää vielä kädestä kiinni, ettet pelkää ja ala itkemään? - Anonyymi
Voi vittu kun eu vastainen yrittää sepittää paskaa. Esimerkiksi Vuosaarensatamaan tullut kärryn pystyi purkamaan samanapäivänä nyt vasta pesjantaina tulliselvittelyiden jälkeen. Kukaan kuljetusyhtiö ei halua lähettää kärryjä seisomaan tulliin.
Uutisissa on useaan kertaan toistettu, että polttoainetta oin, mutta sitä ei kyetä kuljettamaan asemille. Ihan brittien oma logistiikkaongelma, kun heittivät vierastyöläiset ulos.
- Anonyymi
Niin, onhan suomessakin huutava työvoimapula vaikka on puolimiljoonaa työtöntä. Sekin on suunniteltua huttua.
- Anonyymi
Ei tule persujen kanssa tarvista. Miten työttömstä lautatapulin tekijästä oikein teet rekkakuskin kun ei se saa korttiakaan?
Kyllä englanninkin työttömät on ammattitaidotonta tai muuten soveltumatonta porukaa.
Miksi ne muuten vierastyöläiset olisi tarvittu?- Anonyymi
Pelkästään Puolasta muutti maan EU-jäsenyyyden aikana Britteihin melkein 3 miljoonaa ihmistä töihin. Suunnilleen kaikki joutuivat lähtemään brexitin myötä. Ja mikä hauskinta, maahanmuutto Britteihin ei ole vähentynyt juuri ollenkaan. Nyt vain työperäinen maahanmuutto on nollissa. Eli oikeastaan kävi tasan päinvastoin kuin brittipersut uhosivat.
- Anonyymi
No voihan ne työttömät kouluttaa. Vähän keppiä ja porkkanaa. Sanotaan, että työttömyyskorvauksia madalletaan jos kieltäytyy kouluttautumisesta. Eihän siinäkään ole järkeä, että siellä tuhansia niin syntyperäisiä brittejä kuin maahanmuuttajiakin makaa päivät kotona työttöminä ja roikkuu illat pubeissa ja sitten joudutaan palkkaamaan ulkopuolisia töihin.
- Anonyymi
Ja sen Brexitin piti tehdä maasta maanpäällinen taivas suunnilleen yhdessä yössä. Miten tässä nyt näin kävi?
Britannian polttoaine puls???
Siis mikä ihmeen puls? Pulako? Ei polttoaineista pulaa ole, vaan niiden jakeluista.- Anonyymi
EU, n kosto, oli odotettavissa.
Anonyymi kirjoitti:
EU, n kosto, oli odotettavissa.
EU:n koston sijaan ihan vaan brittien oma logistiikkaongelma.
- Anonyymi
Bensaa Briteillä on koko ajan ollut jättimäiset määrät olemassa, oman Pohjanmeren öljyntuotantonsa ansiosta. Nyt tuli kuljetuksisa tällainen, 2...3 viikkoa kestänyt pullonkaula.
Viimeisimmät uutset kertova, että bensan kuljetus ja jakelu on palautumass nopeasti normaaliksi.
Tämä yksittäinen muutaman viikon bensapulan tapaus on merkityksetöntä hyttysen surinaa, kun seuraavan 10....40 vuoden kuluessa lopulta arvioidaan sitä, oliko Briteille eduksi erota EU;sta vai ei.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372025Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331- 851302
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001300- 141266