Hommasin pakun (Mb vito vuosimallia 2006) dieselkoneella. Ajettuani sillä jonkun tuhannen kilometria lomareissun yhteydessä kiinnitin huomiota käyntiääni alkoi voimistua 80 km/h nopeuden jälkeen selvästi. Moottorista kuuuluu silloin matalataajunen jyminän kaltainen ääni, joka on häiritsevän voimakasta jo 100km/h vauhdissa kun olen tottunut suht hiljaisiin moottoreihin. Mistä tuo johtuu? Onko se tavallista? Kaasuttamisella on vaikutus tuohon äänen voimakkuuteen. Kun lasken kaasua se jymisevä ääni vaimenee selvästi.
Miten tuohon kannattaisi reagoida?
Moottorin voimakas käyntiääni, joka voimistuu 80 kmh:sta alkaen
Anonyymi
3
86
Vastaukset
- Anonyymi
Moottorin runko laakerit taitavat olla finaalissa, jotain lisä ainetta lirauttaa niin kitka himmenee?
- Anonyymi
Millainen juttu olisi korjauttaa se.. vähän isompi/kalliimpi remontti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen juttu olisi korjauttaa se.. vähän isompi/kalliimpi remontti?
Jos kampiakselin laakerit pitää vaihtaa, on ehkä helpointa irrottaa koko moottori. Hintaa hommalle tulee melko paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857535- 1005453
- 2664708
- 484622
- 653332
- 502738
- 542391
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222388Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292362- 412224