Kohta tulee eteen iso päätökset. Yksin ei jaksa. Hyppääkö parvekkeelta vai ei?
JUTTUSEURAA KAIPAAN?
3
229
Vastaukset
- Anonyymi
Minä jäin yksin kun omaishoito loppu, ihan yksin.Seurauksena huonoa oloa ym.
hteiskunta ei välittänyt minusta enää mitään, ei todellakaan. Yksin vaan olen, kirjoitan omaa historiikkiä kuluneista vuosista. - Anonyymi
Yksin minäkin jäin omaishoidettavan puolisoni kuoleman jälkeen. Yksin, siis todella yksin, olin hänet myös hoitanut vuosia.
Hänen kuolemaansa seurannut vapaus oli valtava helpotus. Se tuli viime hetkellä, en olisi jaksanut enää yhtään, en yhtään.
Surua silti tietysti oli. Osallistuin seurakunnan sururyhmään. Siinä sai puhua tuntemuksistaan. Tapahtuneesta on jo 16 vuotta. Elän hyvää elämää. - Anonyymi
Älä hyppää parvekkeelta! Voit jäädä vaikeasti vammaiseksi lopuksi ikää. Se ei ole helppoa elämää sekään.
Isot päätökset tutuvat etukäteen isommilta kuin ne ovat. Yritä päästä eteenpäin vähän kerrallaan. Selvitä vaikka ensin, mitä apua tarvitset ja mistä sitä saa. Kunnassasi on varmasti joku taho, esim. sosiaalivirasto tai myös seurakunnan diakoni osaa neuvoa ja keskusteleekin, tulee jopa kotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897