Nyt Facebookissa myyjjä saattaa kohdata nettihuijariin. Eli jos olet myymässä jotain Fscebookissa ole varovainen ostajien suhteen. Jos jokin kuulostaa liian hyvälle älä usko. Tällä hetkellä itse saan todella inhottavia uhkailu ja kiristys viestejä. Ja ostajasta/huijarista tehty rikosilmoitus🤮🤮🤮
Netti huijaus facebook
Anonyymi
2
95
Vastaukset
- Anonyymi
Miten se ostaja sinua huijaa? Lähetit vastikkeetta tavaraa? Vai ei tullut sovittuun paikkaan?
- Anonyymi
Kuljetus firman piti tulla hakemaan myytävä tuote. Asiointi oli todella nopeaa. Hälytys kellot kyllä soivat, mutta olin vain niin iloinen että tämä suurehko myytävä tuote menisi kaupaksi. Eli maksoin jonkin näköisen etukäteistä pantin tulevasta kuljetuksesta. Elikkä halpaan menin ja uhkailut päälle😒
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299