Jos ystäväsi ilkeilee sinulle jatkuvasti tai jakaa salaisuuksiasi muille, hän ei luultavasti ole ystävyytesi arvoinen.
Onko ystävyyssuhteesi muuttunut myrkylliseksi? 9 merkkiä
https://www.radionova.fi/uutiset/suhteet/a-146652
Myrkyllinen "ystävyys"
2
149
Vastaukset
- Anonyymi
Kylläpä kyllä, syyllistäminen tuttua. "Etkö muista miten olen sinua autanut, silloin, silloin ja silloin". Ääni nousee kännissä jne. Haukkuu kaikki....Sitten satuin saamaan helvetillisen raivarin, tais kaikki patoumat tulla ulos. Pyysin anteeksi mutta eipä tainnu auttaa. Nyt olen tietty se hirvee jonka käytöstä ihmettelee.
- Anonyymi
Otti pitkän aikaa, että opin eri tilanteisiin sanomaan "Ei" tai lempeämmi "Valitettavasti ei nyt ehdi/ole varaa" jne. Enkä ole alkanut tarkemmin selittämään.
Monen yhteydenotot on sen jälkeen täysin loppuneet.
Yleensä olleet "Tule käymään ja ota työkaluja mukaan", yhteydenottoja.
Itse harvemmin keltään alan apuja pyytelemään. Yleensä käännyn yrityksien puoleen, niin ei jää mitään muuta kuin aukko lompakkoon.
Jotkut ovat antaneet Kossupullon kiitokseksi ja sen jälkeen vedonneet "Hei mä annoin silloin ja silloin sulle Kossun, voisit sen vuoksi heittää minut tuonne sadan kilometrin päähän". No, en ole voinut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717