minua ja mun lapsia. Aina valittaa ja haukkuu, kuvittelevat omistavansa kaiken, vaikka mekin asumme heidän talossaan. Mies vaihtoi minuun kun ie kestänyt sitä entistä kanaa ja en ihmettele yhtään ettei näiä kananpoikiakaan jaksa, muttei kehtaa sanoo.
Me ei koskaan haukuta ketään vaan annetaan haukkua meitä, ollaan sen verran sivistyneitä että nauramme heille. Me nyt vaan asutaan täällä ja he saavat väistyä tai sopia niin että talo on myös meidän.
Miehen lapset kiusaavat
Anonyymi
2
88
Vastaukset
- Anonyymi
Uusperheen perusarkea.
Sinun tulee karismallasi voittaa kakaroiden luottamus ja sitä kautta rakentaa kestävä perhe omilla toimillasi. - Anonyymi
Miesten lapset on niin huonosti kasvatettu, niin on jokaisessa uudessa perheessä jossa on mehen lapsia. On se kumma ettei niitä osta. Uusi äiti on avainasemassa hän kasvattaa ja hoivaa toisten lapsia, muttei mitään korvausta saa. Lpsilistä vie äiti joka ei kasvata. uudelle äidille pitää saada korvauslisää, jotta saa palkkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066