Vakuutusyhtiön lääkäri ei ole ihminen

Anonyymi

Kyllä suomalaiset ovat tyhmiä ja johdateltavia sairausasioissa.
Terveydenhoitoalan parhaat ja älykkäimmät voimat tietävät ettei suomessa lääkäreillä on mitään käyttöä. Ovat olemassa vain siksi että kansa pysyy tyytyväisenä!
Oikeasti ei tarvittaisi koko lääkärikuntaa.
Meillä on olemassa vakuutusyhtiöiden omat lääkärit ketkä pystyvät analysoimaan ja tutkimaan kaikki potiaat etänä ja paljon tehokkaammin kuin kukaan lääkäreistä ketkä eivät ole vakuutusyhtiön remmissä.
Itse asiassa nämä vakuutusyhtiön lääkärit tuskin kaikki ovat edes oikeita ihmisiä vaan päätökset tehdään tekoälyn kautta niin että tietokone analysoi mikä on paras vaihtoehto vakuutusyhtiölle.
On ihan sama mitä hoitavat lääkärit potilaasta tutkivat ja mihin tulokseen sekä johtopäätöksiin tulevat. Vaikka heitä olisi kymmenen tai useampiakin samanlaisia lausuntoja potilaan terveydentilasta antanut.
Viisaat vakuutusyhtiön lääkärit kykenevät paljon, paljon paremmin tietämään potilaan ”oikean" tilanteen pelkästään sotutiedoilla. Ei ole tarvetta tutustua potilaaseen saati nähdä tätä. Kaikki tieto löytyy sotunumerosta. Ja potilasmäärät vakuutusyhtön lääkärillä päivässä on samaa luokaa kuin HUS koko asiakasmäärä kuukaudessa. Vaikka on töissä vain 2-4 tuntia arkisin. Muu aika menee vakuutusyhtiön etuja ajaessa golfklubeilla ja edustamassa lounailla ja seurapiireissä.
Siitä superälykäs ja ”lahjomaton” vakuutusyhtiön provisopalkkoilla elävä ”taatusti vilpitön” yli-ihminen kykenee minuutin, pahimmillaan parin minuutin sotunumeron tuijottamisen jälkeen tekemään erehtymättömän analyydin eri tutkimustuloksineen ja antamaan lausunnon ”kunnian ja omantunnon” kautta. Mikä on päinvastainen kuin ns. taviskirurgien ja erikoilääkereiden kanta. Hehän ovat vain erehtyväisiä ihmisiä kiden lausuntoihin ei vakuutusyhtiöiden ”yliminä” voi luottaa. Vaan tekee päätöksen itse sen mukaan mitä vakuutusyhtiön kannalta on paras. Ja siitä sitten saa palkaksi vakuutusyhtiöltä suuria palkkioita kun ”säästää" yhtiölle rahaa. Mikä raha tietysti sitten ohjataan tällä vakuutusyhtiön lääkärille tulospalkkiona.
Jos potilas sattuu kuolemaan, on vakuutusyhtiön lahjotuilla lääkäreillä siihen vastaus.
Kuoli luonnollisen kuoleman. Pitkälle edennyt syöpä tms. ei ole johtanut kuolemaan vaan potilas on itse vaikuttanut yllättävään kuolemaan. Ja menee pesemään taas kädet… jotta on puhdas seuraavaa asiakasta odotellessa. Tai siis seuraavan sotua vastaanottaessa.

1

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä eroa on vakuutusyhtiön lääkärillä ja valelääkärillä.

No valelääkäri sentään näkee potilaansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3032
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2901
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1732
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1661
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1620
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1289
    10. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    Aihe