FI60 5091 0320 1354
Tämä on tori.fi toimivan huijarin tilinumero älä missään nimessä maksa tähän tilinumeroon et tule ikinä saamaan sitä mitä ikinä hän kertoikin sinulle myyvänsä.
Hän esintyy nimellä Nenna Sivula torissa mutta vaihtaa varmasti nimeään välillä ja hän vastailee ostetaan ilmoituksiin ja kertoo että hänellä on se mitä etsit mutta todellisuudessa hänellä ei sitä ole.
Älä maksa tähän tilinumeroon FI60 5091 0320 1354 28
8
2873
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä myös yhden huijarin tilinumero: FI1710853500217633
- Anonyymi
Sama nimi enkä koskaan saanut ostamaani tuotetta. Esiintyy myös torissa nimimerkillä Sabrina. Rikosilmoitus lähtee
- Anonyymi
Jos on siirtänyt jo rahaa, kannattaa tehdä pankille ilmoitus väärälle tilille tehdystä siirrosta, huijarin pankki lähettää maksupyynnön ja jos huijari ei suostu maksamaan, saat tilinomistajan osoitetiedot ja oikean nimen. Sitten voit yrittää periä rahoja itse, tai tehdä rikosilmoituksen. Been there done that
- Anonyymi
Tein myös tämän tälle vuoteen eräästä huijarista, mutta ei minulle suostuttu antamaan huijarin tietoja kun ei rahan palautukseen suostunut!!! Keneltä minun muka olisi pitänyt tiedot saada? Poliisi ja pankki molemmat sanoi, että eivät voi antaa tietoja 😤
- Anonyymi
Täysi narkki varokaa!
- Anonyymi
Varokaa tori. Fi palvelussa myös ella maria vartiainen henkilöä. Huijari jo vuosien ajalta.
- Anonyymi
Jatkaa edelleen huijauksiaan tori. Fi palvelussa. Marraskuussa 2023 edellinen ilmoittaja ilmoittanut huijariksi kyseisen Ellan.
- Anonyymi
Osaako kukaan sanoa onko facebook Nenna Sivula huijari!?!??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337