Moi
Oon tällänen 14 vuotias tyttö ja haluisin alottaa salibandyn jossain kilpajoukkueessa. Tulin tänne sillä periaatteella että voisitte kertoo jotain sählystä ja näin.
Ja en oo ennen pelannu sähkyä missään kilpajoukkureessa yms. Ja voisitteko kertoo näit seuroja johon kannattaisia hakea.
kuinka paljon salibandy vie vapaa-ajasta noin.
Oon tosi kiitollinen jos kertositte jotain:)
Salibandy-tyttö
4
1230
Vastaukset
- Anonyymi
googleta netistä oma kaupunki ja salibandy. treenejä on sun ikäluokassa todennäköisesti n. 3 kertaa viikossa, treenit kestäen max. 2h. turnauksia on n. joka toinen viikonloppu ja ne vie käytännössä koko päivän. oon ite kohta kolme vuotta harrastanut, kysy jos on kysymyksiä
- Anonyymi
niin ja sun ikäiset pelaa t16-sarjaa. salibandy.fi löytyy tietoa ja tulospalvelu. tyttosalibandy.fi löytyy myös paljon hyödyllistä tietoa!
- Anonyymi
Jos ei ole harrastanut niin ei kannata suoraan kilpajoukkieeseen ite en ainakaan heti menny vaan olin iha perus joukkuees vuode ja sit kilpajoukkueeseen nii pärjää paremmin
- Anonyymi
Ihmettelen näitä tämän (14-17v) ikäisten valmennusta, miten voi olla aina aikuisia miehiä penkin takana? Kyllähän noilla täytyy olla joku fetissi päässä, ikävä kyllä. Pesäpallo esimerkiksi tämän on opettanut ikävällä tavalla mihin voi touhu johtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022