Jokaisella on omat omituisuutensa, mutta havahduin erään lapsen esittämään havaintoon...onks sun nenässä pölyä kutittamassa,sun pitää aivastaa isosti.Kyllä se sit pois tulee...
Niinpä, jostain kumman syystä hipaisen nenääni aika usein.Onhan se hiukan pysty...en tiedä liekö lapsuudesta jäänyt jotain.
Eräs tuttuni kaivaa auton avaimella korvaansa olkoon sitten missä tahansa:)
Joku jyrsii hammastikkuja, toinen pitää käsiä syvällä housuntaskuissa ja hypistelee jotain..niin ja joku rullaa hiustuppoa sormen ympärille niin että verenkierto estyy.
Ihastuttavia ja vihastuttavia pinttyneitä tapoja kaivataan lisää...tarkkailkaapas hetki itseänne tai vaikka naapuria:D
p.s toimittajakin voisi osallistua, vähän vinkkiä mitä touhuilet paahtimossa:D
Tapojen orjat
62
1943
Vastaukset
- tähtitoimittaja ejk
taikis arvaili 50-palstalla että sipaisen tukkaani tämän tästä korvan taakse. Se meni aika läheltä mutta ei ihan. Tapani on haroa hiuksia terävien aivojeni (vitsivitsi) kohdalta, koska siinä kohtaa on tukassa ärsyttävä pyörre. Kuontalo ei koskaan ole kauaa siinä kunnossa mihin sen laitan, ehkä yritän seuraavaksi kunnon pikaliimaa. ;)
- merliNelli
kuitenkaan pikaliimaa...tottumuksesta sipaiset kuitenkin...kukas meille sitten Sumppareita kirjoittaa, jos toimittajan näpit on liimautuneet hiuksiin kiinni..:D
Hmm, omat pyörteeni ovat otsalla ja niskassa...sojotukset onkin sitten sen mukaiset:)
Lapsena yritin niitä piilotella kaikenmaailman tököteillä:)
Heh, taas sipaisin nenääni..kun alkaa kiinnittä huomiota omiin tapoihin niin..*sipaisee ja nauraa:DDD*
- merliNelli
täällähän on tylsempää kuin laiffissa:D
Kukaan ei sitten myönnä mitään vai onkos niin kiire näpytellä näppäimistöä ettei muuta kerkiä hommimaan:D - taikanainen
kielellä...varmaan kamalan näköistä ulkopuolisesta :))
on yksi teräväreunainen hammas, ja jostain syystä kieli aina hakeutuu sinne...- merliNelli
lohkesi poskihampaasta pala ja jäi sellainen terävä reuna.Kyllä sitä tuli kielellä kopeloitua..:D
Uskaltauduin viimein hammaslääkäriin:)
Miehet yleensä nykkivät partaansa, kellä sellainen on.Viiksien pyörittelijään en ole törmännyt oikeassa elämässä mutta korvalehtien vanuttajiin kyllä:DD - norMix evk
...jotain hampaankoloon ;))
- taikanainen
norMix evk kirjoitti:
...jotain hampaankoloon ;))
siis...aina siellä on jotain :)) kun entisen saa kaiveltua niin jo kohta uutta pukkaa....toisinaan on jopa tungosta..
- merliNelli
kysäistä Controllin tapoja..kun täällä ei nyt muitakaan näy:)
Voipi vastata ihan ilman nimimerkkiäkin tai ei tarvi vastata lainkaan..tupsahti vaan tämmöinen ajatus mieleen:)- en tiedä onko totta
ja ei millään pahalla,mutta jos hipasee nenää sillon valehtelee.Koska ihmisen valehdellessa alkaa tuntu että pitää saada lisää happea ja siksi sitä nenää koskettaa.
Minä nypellän aika usein etusormella leukaani. Ainakin silloin kun funtsin jotain ankarasti.
Toinen tapani on hiprata niskahiuksiani. Leikkautan hiukseni takaa ihan lyhyeksi niin että niska näkyy, mutta sinne jätetään muutamia hippusen pitempiä suikuloita joita sitten saan nypertää ja laittaa ojennukseen.- merliNelli
sulla semmoinen kuoppa leuassa:)
Jos ei, niin pian on jos jatkat..:D
Huh, niskavillojen ajatteleminenkin saa kylmät väreet aikaan...kampaamossakin meinaan pompata kattoon kun aletaan niskavilloja käsitellä:)
Itse rapsuttelen ja haron hiuksia sieltä täältä kun oikein pitää miettiä jotain:D merliNelli kirjoitti:
sulla semmoinen kuoppa leuassa:)
Jos ei, niin pian on jos jatkat..:D
Huh, niskavillojen ajatteleminenkin saa kylmät väreet aikaan...kampaamossakin meinaan pompata kattoon kun aletaan niskavilloja käsitellä:)
Itse rapsuttelen ja haron hiuksia sieltä täältä kun oikein pitää miettiä jotain:Dnimittäin kipaisin äkkiä katsomaan peilistä onko leuassa kuoppa. Mielestäni siinä ei ole aikaisemmin ollut, mutta kun nyt oikein tarkkaan joka puolelta katsoin, taitaa siinä jo pienen pieni kuoppa olla. Se on oikeestaan aika söötin näköinen :). Voisin sitä vielä vähän nypeltää.
- merliNelli
Mariet kirjoitti:
nimittäin kipaisin äkkiä katsomaan peilistä onko leuassa kuoppa. Mielestäni siinä ei ole aikaisemmin ollut, mutta kun nyt oikein tarkkaan joka puolelta katsoin, taitaa siinä jo pienen pieni kuoppa olla. Se on oikeestaan aika söötin näköinen :). Voisin sitä vielä vähän nypeltää.
ne hymykuopat sitten syntyy...:D
Onkohan luonto asialla vai..:DDD
- Jermu
tulla tänne vanuttamaan teitä vakkarilepakoita. Hahahaahhahahaa!
- merliNelli
pitihän se arvata:)
Mutta entäs laiffissa, siellä ei taida meitä vakkarilepakoita kovin liihotella:D
Eräs tuttuni puhuu, tai paremminkin ajattelee ääneen. Tästä tavasta on tullut todella kiusallinen asia hänelle.
Me muut olemme saaneet monet makoisat naurut hänen kustannuksellaan:) Tässä tapuksessa ei ole kyse vanhuksesta ,vaan kaveri on hiukan päälle 40vuotias.- merliNelli
kuullostaa vaaralliselta..Tietääkö tuttusi ajattelevansa ääneen?
Itse joskus tupisen omiani mutta en varmaankaan julkisilla paikoilla..ainakaan kukaan ei ole sanonut:DD merliNelli kirjoitti:
kuullostaa vaaralliselta..Tietääkö tuttusi ajattelevansa ääneen?
Itse joskus tupisen omiani mutta en varmaankaan julkisilla paikoilla..ainakaan kukaan ei ole sanonut:DDKyllä tietää, hän yritää jopa laskea asialla leikkiä. Selittelee toisille että käyttäytyy tai siis ajattelee ääneen tarkoituksella. Mutta sivusta seurattuna asia ei ole näin.
- merliNelli
Waffen-ss kirjoitti:
Kyllä tietää, hän yritää jopa laskea asialla leikkiä. Selittelee toisille että käyttäytyy tai siis ajattelee ääneen tarkoituksella. Mutta sivusta seurattuna asia ei ole näin.
tuolle ihmiselle.Aika kiusallista varmaan ja raskastakin.
Itse hetken tutkailin omia ajatuksiani ja melkein puolet on kyllä sensorttisia ettei niitä tarkoituksella ääneen päästele:)
- merliNelli
on näin pitkälle päästy..:D laitanpa tähän muutaman jutun joka ärsyttää muissa ihmisissä.
Maiskauttelu puheessa, siis sanojen välissä.Samoin sellainen pitkä öööööö tai mmmmmm puheessa.
Ärsyttää kun sellaisen ihmisen kanssa puhuu, omaksuu helposti itsekkin saman tyylin.
Sitten ne vaateeiden vanuttajat, nykitään puseroa, housuja , hametta ja nypitään mikroskooppisen pieniä hippuja sieltä täältä ja korostetusti lempataan ne menemään.
Uskallan nyt tässä mainita, kun kukaan ei myönnä syyllistyneensä noihin:D - maron*
jo taitaa tietääkin. Olen liian kärkäs sanomaan mielipiteeni joistakin asioista, ja siksi ärsytän suunnattomasti useita kirjoittajia. En tee sitä pahuuttani vaan siksi että se vain yksinkertaisesti on tapani ja sillä sipuli.
Pitäisi oppia hillitsemään itsensä, mutta kun en osaa. Onkohan tuo nyt pahe vai paha tapa???- merliNelli
olla vain ominaisuus:D
Niin ja tapa myös, mutta ei välttämättä paha.
Ei sekään ole kivaa jos toinen aina myötäilee ja mielistelee:) - maron*
merliNelli kirjoitti:
olla vain ominaisuus:D
Niin ja tapa myös, mutta ei välttämättä paha.
Ei sekään ole kivaa jos toinen aina myötäilee ja mielistelee:)että kyllä usein itse ne pahat tapansa tietää, mutta välttämättä niitä ei haluakaan poistaa.
Eikä kaikki samanlaisia voi eikä saakaan olla:)
- yopollo
no haron partaani ja revin hiuksiani. Puhuessani puhelimessa kävelen ympäri kämppää tai hallia, en osaa puhua paikallaan. Ja liian terävä kieli, pakko avata suunsa heti kun kun hyvä herja kolahtaa päähän.
- merliNelli
Tuo puhelimeen puhuminen ja ravaaminen ympäriinsä on aika yleistä, näyttäähän se ainakin tehokkaalta:D
Kännyköistä...aika vaikea kuulla mitä toinen puhuu kun soittaa jostain julkiselta paikalta hälyn keskeltä.
Eräs tuttuni tapaa soitella olessaan lenkillä..hirmuinen kohina kun autot pyyhkii ohi, muutaman sanan onnistun nappaamaan.Keskustelu onkin aika yksipuoleista, minä vaan huhuilen että mitä sanoit:)
Onkohan tuossakin jotain tehokkuuden tavoittelua..Kerran muutaman olen ihmetellyt miksi lenkkeilessä tarvii soittaa...On kuulemma mukavampaa..??
No, enpä minä sitä laskua maksa:D - maron*
merliNelli kirjoitti:
Tuo puhelimeen puhuminen ja ravaaminen ympäriinsä on aika yleistä, näyttäähän se ainakin tehokkaalta:D
Kännyköistä...aika vaikea kuulla mitä toinen puhuu kun soittaa jostain julkiselta paikalta hälyn keskeltä.
Eräs tuttuni tapaa soitella olessaan lenkillä..hirmuinen kohina kun autot pyyhkii ohi, muutaman sanan onnistun nappaamaan.Keskustelu onkin aika yksipuoleista, minä vaan huhuilen että mitä sanoit:)
Onkohan tuossakin jotain tehokkuuden tavoittelua..Kerran muutaman olen ihmetellyt miksi lenkkeilessä tarvii soittaa...On kuulemma mukavampaa..??
No, enpä minä sitä laskua maksa:Dtapani jo sanoinkin, joten oikein hyvää huomenta tänne kaffeepalstalle:)) Minä muuten näin kerran erään kilpapyöräilijän asuun sonnustautuneen poitsun, joka poliki niin maan perusteellisesti ja samalla pujui kännykkään, eikä sillä mitään korvanappia edes ollut, vaan känny kädessä ja niin sitä mentiin ja lujaa:)) Itse olisin varmaan ojan pohjalla - vaikka kyllähän minäkin nuorena osasin ajaa pyörällä ilman käsiäkin - mutta että nyt, ei onnistuisi enää:)) Minulla on se paha juttu että minulla on eräänlainen "työkännykkä"
( enkä tarkoita tällä seksipuhelinta) :)) joka on aina päällä, joten usein kun olen koiran kanssa lenkillä puhun myös puhelimeen. Olen jo niin tottunut siihen, että ei se enää minua mitenkään vaivaa. Voi olla kyllä että jotkut katsovat että eikös tuokaan voi edes noin kauaa olla puhumatta, mutta kun se on vähän niinkuin pakko..... - merliNelli
maron* kirjoitti:
tapani jo sanoinkin, joten oikein hyvää huomenta tänne kaffeepalstalle:)) Minä muuten näin kerran erään kilpapyöräilijän asuun sonnustautuneen poitsun, joka poliki niin maan perusteellisesti ja samalla pujui kännykkään, eikä sillä mitään korvanappia edes ollut, vaan känny kädessä ja niin sitä mentiin ja lujaa:)) Itse olisin varmaan ojan pohjalla - vaikka kyllähän minäkin nuorena osasin ajaa pyörällä ilman käsiäkin - mutta että nyt, ei onnistuisi enää:)) Minulla on se paha juttu että minulla on eräänlainen "työkännykkä"
( enkä tarkoita tällä seksipuhelinta) :)) joka on aina päällä, joten usein kun olen koiran kanssa lenkillä puhun myös puhelimeen. Olen jo niin tottunut siihen, että ei se enää minua mitenkään vaivaa. Voi olla kyllä että jotkut katsovat että eikös tuokaan voi edes noin kauaa olla puhumatta, mutta kun se on vähän niinkuin pakko.....toiset ihan töikseen puhelevat, tuo tuttuni soittaa minulle melkeinpä ainoastaan lenkkeilessäään:)
Itse juttelen kans aika paljon kännykässä.Jostain kumman syystä kaikki soittaa ja tekstaa kun oon auton ratissa..En omista sitä korvanappia vaan jutustelen puhelin korvallisella.Tekstiviestejäkin tulee ajamisen ohessa näpyteltyä..:)
- manchester
...että onko tää mulla nyt sitten tapa, pahe vai riippuvuus, mutta kyllä se mulla on nää pikkusigget.
Aina välillä niistä voi olla erossa, mut sitten ne taas kuitenkin jostain ilmestyy taskuun ja jonkinlaisen motoorisen pakkoliikkeen kautta syttyvät vuorotellen huulilla, saastuttaakseen ympäristöä ja elimistöä, ja aiheuttaen mielenrauhaa tasaavan vaikutuksen.- taikanainen
kuitenkaan niitä varpajaissiggejä..vai poltellaanko teidän ilmansuunnilla sellaisia??
- manchester
taikanainen kirjoitti:
kuitenkaan niitä varpajaissiggejä..vai poltellaanko teidän ilmansuunnilla sellaisia??
...oma heimo, ettei oo minkäänlaista tolokkua! :)
- merliNelli
kuuluu kans näihin käyttäytymistapoihin.Sitä kyllä aika moni tekee, itse siirryin purkkapallojen poksuttamiseen:)
Silloin kun itse vielä poltin, tumppasin joka kerran ensin taittamalla niskat, sen jälkeen naputtamalla kolme kertaa..Mistähän lie tuommoinenkin tullut. - taikanainen
manchester kirjoitti:
...oma heimo, ettei oo minkäänlaista tolokkua! :)
aivan tolokuton hemopäälikkö siellä pössyttelee siggejä haareminsa lieppeillä :))
Koita hiukaa hillitä, tulee pian astma moisella touhulla... - manchester
taikanainen kirjoitti:
aivan tolokuton hemopäälikkö siellä pössyttelee siggejä haareminsa lieppeillä :))
Koita hiukaa hillitä, tulee pian astma moisella touhulla...ei siitä astmaa tehdä. Joson poika, on matti. Jos taas tyttö, niin tanja.:)
- taikanainen
merliNelli kirjoitti:
kuuluu kans näihin käyttäytymistapoihin.Sitä kyllä aika moni tekee, itse siirryin purkkapallojen poksuttamiseen:)
Silloin kun itse vielä poltin, tumppasin joka kerran ensin taittamalla niskat, sen jälkeen naputtamalla kolme kertaa..Mistähän lie tuommoinenkin tullut.tuohan on ihan uskomaton tumppaustapa....:))))
- merliNelli
taikanainen kirjoitti:
tuohan on ihan uskomaton tumppaustapa....:))))
katkeruus tupakkaa kohtaan ehkä..tai piilevä agressiivisuus..:)
- taikanainen
manchester kirjoitti:
ei siitä astmaa tehdä. Joson poika, on matti. Jos taas tyttö, niin tanja.:)
yksikö sieltä vain tulee....liiottelet sitten niitten varpajaissiggejen kans, se on yks per lärvi,
.....tuohan on siis AIVAN tolokutonta.
*tuhisee oikein* - manchester
taikanainen kirjoitti:
yksikö sieltä vain tulee....liiottelet sitten niitten varpajaissiggejen kans, se on yks per lärvi,
.....tuohan on siis AIVAN tolokutonta.
*tuhisee oikein*Hitostako mä nyt vielä tiedän että montako tulee, se viikon tantrinen nytkytyshän on vasta edessä! *tuhisee takasin ja sytyttelee siggen*
- tuffe
Koneen ääressä miettiessä sovitan hiiren nuolta/kursoria eri paikkoihin. Voisin tehdä siitä tutkielman. Esim. k:n sisälle nuolen väkänen sopii kuin nyrkki silmään, kun taas N-kirjaimeen sitä nuolta ei saa millään, muuttuu ryökäle kursoriksi... arvaa vaan harmittaako... ;)
Niin, tänä aamuna huomasin, että hymiö muuttuu vampyyriksi kun laittaa kursorin sopivasti suun päälle. Tulee ikään kuin valkoiset hamput...
Mitä?? Kenelle tuo pakkopaita on tarko....- taikanainen
hymiö vampyyriksi.... joko ne hakivat sut sinne missä pakkopaitaa käytetään :)))
- tuffe
taikanainen kirjoitti:
hymiö vampyyriksi.... joko ne hakivat sut sinne missä pakkopaitaa käytetään :)))
eikä täällä ole edes nettiä, joudun käyttämään telepatiaa ;)
- manchester
...sellanen biisi tai joku hiton rallatus, taidetta kuitenkin, jossa teksti menee jotenkin että:
Päivät pitkät pakerretaan, silla tavoin Suomeamme rakennetaan... :)) - merliNelli
tämä oli kyllä hauska..:DD
Piti ihan itse kokeilla..onpahan puuhaa nyt hiljaisiin hetkiin:D
Itse jos joudun odottelemaan jotain tai muuten vaan istuksimaan, otan jonkun sanan lehdestä tai vaikka nimikyltistä...siitä sitten kirjaintenjärjestystä muuttamalla yritän saada mahdollisimman monta järkevää sanaa..
Siinä sitten suipistelen ja siristelen ja aika kuluu kuin siivillä..:DD - taikanainen
tuffe kirjoitti:
eikä täällä ole edes nettiä, joudun käyttämään telepatiaa ;)
toimivan...antoivat tietenkin sellaisen tepetappiantennin lähetyksiä varten :))
- tuffe
manchester kirjoitti:
...sellanen biisi tai joku hiton rallatus, taidetta kuitenkin, jossa teksti menee jotenkin että:
Päivät pitkät pakerretaan, silla tavoin Suomeamme rakennetaan... :))pakerrus tämä sovittaminen, joo :) hiki virtaa... Vai olisko se tuskanhikeä, kun ei se samperin nuoli vieläkään mene sinne N:ään... äh..
Voisko joku tehdä asialle jotain!?
Pliis... - tuffe
merliNelli kirjoitti:
tämä oli kyllä hauska..:DD
Piti ihan itse kokeilla..onpahan puuhaa nyt hiljaisiin hetkiin:D
Itse jos joudun odottelemaan jotain tai muuten vaan istuksimaan, otan jonkun sanan lehdestä tai vaikka nimikyltistä...siitä sitten kirjaintenjärjestystä muuttamalla yritän saada mahdollisimman monta järkevää sanaa..
Siinä sitten suipistelen ja siristelen ja aika kuluu kuin siivillä..:DDse sitten tarttuu :) Ehkä pääset sinäkin tällaiseen piiitkähihaiseen... Kai nämä soljet ovat jotain muotijuttuja?
- tuffe
taikanainen kirjoitti:
toimivan...antoivat tietenkin sellaisen tepetappiantennin lähetyksiä varten :))
meitä teletappeja on nyt sit 5, väri on valkoinen ja nimi on... öööööö... (ai sorry, joku ei tykännyt tuosta ;))) Tätä se teettää kun tulee suorana lähetyksenä, ei voi pyyhkiä... Siis tekstiä... kään...
- merliNelli
tuffe kirjoitti:
se sitten tarttuu :) Ehkä pääset sinäkin tällaiseen piiitkähihaiseen... Kai nämä soljet ovat jotain muotijuttuja?
eikös tämmöinen vanha ja ruosteinen oo nykyään muotia:D
Voipi nämä paitulit loppua kesken jos näistä omituisuuksista tulee muoti-ilmiö:)Niputtavat varmaan sitten useamman samaan, onhan ainakin puheseuraa kun kädet on käyttökiellossa:D - taikanainen
merliNelli kirjoitti:
eikös tämmöinen vanha ja ruosteinen oo nykyään muotia:D
Voipi nämä paitulit loppua kesken jos näistä omituisuuksista tulee muoti-ilmiö:)Niputtavat varmaan sitten useamman samaan, onhan ainakin puheseuraa kun kädet on käyttökiellossa:Dsitten taas yhtä massaa....;D
- merliNelli
tuffe kirjoitti:
meitä teletappeja on nyt sit 5, väri on valkoinen ja nimi on... öööööö... (ai sorry, joku ei tykännyt tuosta ;))) Tätä se teettää kun tulee suorana lähetyksenä, ei voi pyyhkiä... Siis tekstiä... kään...
aivan selvästi olet aito..:D
Ei se haittaa, tuo ööööö ei näytä kirjoitettuna läheskään niin pahalta kuin kuullostaa, siis puheessa:D - merliNelli
taikanainen kirjoitti:
sitten taas yhtä massaa....;D
se on, nettielämä:)
Täällä vellotaan eestaas, välillä joku kurkottelee kohti korkeuksia mutta massa pitää huolen omistaan:)
Äh, mie ainakin pyristelen ja vaikka huudan jos muu ei auta..:DDD
- Seppojuhani
Minä en hiero nenääni, mutta tuhisen ehtimiseen. Ärsyttävä tapa, mutta minkäs teet.
Sisko kehotti menemään lääkäriin; epäili että nokastani saattaisi löytyä polyyppejä. Lienevätkö joitain alienien sukulaisia...- merliNelli
On semmoinen mielikuva että ovat kiukkuisia tai kärsimättömiä:)
Juu, siskosi on oikeassa voipa hyvinkin jatkuva tuhina johtua myös polyypeista.Ne on ihan vaarattomia alieneita mutta kiusallisia.Joskus pitää leikata ja sen jälkeen ilma kulkee ilman pihinöitä:D - manchester
merliNelli kirjoitti:
On semmoinen mielikuva että ovat kiukkuisia tai kärsimättömiä:)
Juu, siskosi on oikeassa voipa hyvinkin jatkuva tuhina johtua myös polyypeista.Ne on ihan vaarattomia alieneita mutta kiusallisia.Joskus pitää leikata ja sen jälkeen ilma kulkee ilman pihinöitä:D..että taikiksella toi tuhinajuttu on niin paha, että hän kirjoittaa viesteihinkin välillä että
*tuhisee oikein* :) - merliNelli
manchester kirjoitti:
..että taikiksella toi tuhinajuttu on niin paha, että hän kirjoittaa viesteihinkin välillä että
*tuhisee oikein* :)taikiksella täytyy olla polyyppeja.En oikeen usko että taikis olis kiukkuinen, kärsimätön taas..ehkä joskus:DD
- taikanainen
merliNelli kirjoitti:
taikiksella täytyy olla polyyppeja.En oikeen usko että taikis olis kiukkuinen, kärsimätön taas..ehkä joskus:DD
ei mitään polyyppeja *nauraa*
toisinaan tuhisuttaa kyllä silkka kiukku...pakko tunnustaa... - manchester
taikanainen kirjoitti:
ei mitään polyyppeja *nauraa*
toisinaan tuhisuttaa kyllä silkka kiukku...pakko tunnustaa.....Taikku kuunteleen wappuna Polyyppiteknikkojen Kuoroa? :)
- taikanainen
manchester kirjoitti:
..Taikku kuunteleen wappuna Polyyppiteknikkojen Kuoroa? :)
ettei ne osaa muuta kuin tuhista.....;]
- manchester
taikanainen kirjoitti:
ettei ne osaa muuta kuin tuhista.....;]
...eppäilet? No elähän tuhise, vaihetaaan. Poly-esterit laulo ainaki viime wappuna komeesti ja samalla hiano dragshow?
- taikanainen
manchester kirjoitti:
...eppäilet? No elähän tuhise, vaihetaaan. Poly-esterit laulo ainaki viime wappuna komeesti ja samalla hiano dragshow?
samanlaisia tuhisijoita lienevät,sopraanotuhinaa :))
Muuten...rattoisata Wappua Sinullekin..simoineen ja serpentiineineen...niiiiiiin ja...tyttömunkkeineen. - merliNelli
taikanainen kirjoitti:
samanlaisia tuhisijoita lienevät,sopraanotuhinaa :))
Muuten...rattoisata Wappua Sinullekin..simoineen ja serpentiineineen...niiiiiiin ja...tyttömunkkeineen.:DDD
Mistäs ne erottaa poikamunkeista:D
Minä ainaki haluan molempia ja beibimunkkeja tietty myös:) - taikanainen
merliNelli kirjoitti:
:DDD
Mistäs ne erottaa poikamunkeista:D
Minä ainaki haluan molempia ja beibimunkkeja tietty myös:)ovat niitä missä on reikä keskellä..hih.. rinkilämunkkeja... Poikamunkit taitaa olla minkkipossuja ja babymunkit..olisko niitä pieniä pyöreitä palleroita :DD
Railakasta vappua !!! - Seppojuhani
taikanainen kirjoitti:
ovat niitä missä on reikä keskellä..hih.. rinkilämunkkeja... Poikamunkit taitaa olla minkkipossuja ja babymunkit..olisko niitä pieniä pyöreitä palleroita :DD
Railakasta vappua !!!Kävin iltapäiväkahvilla konditoriossa. Vakiotilaukseni oli "Kahvi ja reikä". Eikä myyjä edes nauranut kun tarjosi munkkirinkelin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565360Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141607
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2321564- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3101116- 721047