- Iskä hei. Sitte se persekärpänen aina haukkuu sua että sä uskot litteään Maahan...
- Hmmm... sanoisinko että pidän mieleni avoinna ja onhan tuo mahdollista.
- Meilläki on koulussa jo moni ihan flättäreitä....
- No sehän on hauskaa kuulla.
- Kuin nii ?
- Kannustan itsenäistä ajattelua ja tiede on sitä varten että sitä kyseenalaistetaan.
- Eiks se tiede ole sellaista että se vaan on ja thats´ít ?
- Ei suinkaan. Tiede ei kehity jollei sitä haasteta kaikilla tasoilla.
- Mutku toi lättymaa on nyt vaan liian paksua faija.....
- En minäkään sinun iässäsi kyseenalaistanut yhtään mitään mitä uutisissa tuli.
- Uskoitko sä että Kuussakin oli käyty?
- Kyllä vain.
- Älä flöittaa; et sä noin tyhmä ole voinut olla ?
- Sanoisinko että kun ikää tulee niin väitteitä eri asioista tulee jo tulvimalla joista suodattaa.
- Toi littee Maa on vähän paksua. Mistä mä tietäisin ?
- Luepas vaikka suomenkielisiä artikkeleita Tietopiste.com- sivustolta.
Katrin huoneessa oli hetken hiljaista. Ovi aukeni ja neiti kaatoi kulhoon muroja ja maitoa aloitti:
18
188
Vastaukset
- Anonyymi
Käytkö useinkin tuollaisia mielikuvituskeskusteluita?
Litteä maa ei ole tieteellisesti mahdollinen millään tavalla, tietäisit tämän jos olisit joskus edes yrittänyt opiskella tieteitä.- Anonyymi
Harhainen pipipää yrittää vakuuttaa itselleen että hänen narsistiset harhansa ovat totta. Harmi vain että ei tajunnut heti mennä pipipäiden kehärunkkaussivuille harhojaan ruokkimaan. Itkupotkuraivarin hieman kehittyneempi versio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harhainen pipipää yrittää vakuuttaa itselleen että hänen narsistiset harhansa ovat totta. Harmi vain että ei tajunnut heti mennä pipipäiden kehärunkkaussivuille harhojaan ruokkimaan. Itkupotkuraivarin hieman kehittyneempi versio.
Puhutko minulle vai aloittajalle?
Anonyymi kirjoitti:
Puhutko minulle vai aloittajalle?
Pipipäiden kehärunkkaussivusto on persekärpäseltä aivan loistavan viiltävä oivallus.
Tarkoittanet varmaankin tätä sivustoa ?
Tässä artikkelissa on myös kivoja kuvia lukihäiriöisille:
https://www.tietopiste.com/littean-maan-meemit/ViktorAtaman kirjoitti:
Pipipäiden kehärunkkaussivusto on persekärpäseltä aivan loistavan viiltävä oivallus.
https://www.tietopiste.com/littean-maan-meemit/Heh heh.....
Katsokaa toki kaikki kuvat, lopussa on pari julkaistua kommenttianikin.....- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Heh heh.....
Katsokaa toki kaikki kuvat, lopussa on pari julkaistua kommenttianikin.....Pipipää runkkausrinkisivustolla ketä kiinnostaa? mun jutut on parasta. Mä oon persekärpänen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pipipää runkkausrinkisivustolla ketä kiinnostaa? mun jutut on parasta. Mä oon persekärpänen.
Pipipää persekärpänen pipipäiden runkkaussivustolla on kyl persekärpäsen loistoidea.
Tota pitää jo ihan tuulettaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pipipää persekärpänen pipipäiden runkkaussivustolla on kyl persekärpäsen loistoidea.
Tota pitää jo ihan tuulettaa.Kyllä sinun juttusi tunnistaa, vaikket nimimerkkiäsi käyttäisikään, nääs Viki?
- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
https://www.tietopiste.com/littean-maan-meemit/Kyllä sinut uskotaan typeräksi horisevaksi idiootiksi, vaikket sitä jatkuvasti todistaisi noilla "kärpäsjutuillasi".
Miksi kukaan täysijärkinen lukisi valhepistettä tai mv"lehteä"? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinut uskotaan typeräksi horisevaksi idiootiksi, vaikket sitä jatkuvasti todistaisi noilla "kärpäsjutuillasi".
Miksi kukaan täysijärkinen lukisi valhepistettä tai mv"lehteä"?Kunniallinen, vastuullinen ja jämäkkä kansalainen lukee Helsingin Sanomia ja Tieteen Kuvalehteä.
- Anonyymi
Sanovat että terve ihminen keskustelee itsensä kanssa säännöllisesti, mielisairaalle tuo keskustelu on ulkopuolisen tahon aiheuttamaa.
Kummastakohan tässä on kyse?- Anonyymi
Vikin isi-tytär jutut ovat palsta seuratuimpia ja kivan todellisia. Voivat olla tottakin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vikin isi-tytär jutut ovat palsta seuratuimpia ja kivan todellisia. Voivat olla tottakin?
Kuva auttaisi uskomaan tuohon...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuva auttaisi uskomaan tuohon...
Tämä oli hauska avaus.
Ainaskin ilman kiihkoa kuten yleensä nämä aiheet tekevät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei uskota moiseen, keksittyjä juttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli hauska avaus.
Ainaskin ilman kiihkoa kuten yleensä nämä aiheet tekevät.Miksi nostit tämän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi nostit tämän?
Äijä pohtii moista klo 02:15:40...... D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äijä pohtii moista klo 02:15:40...... D
Juu kauheaa. joku kirjoitti keskellä päivää jooloin kunnon ihmiset nukkuvat.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717