Mikä saa jarruttamaan ystävyyden syntymistä

Anonyymi

Jos toinen hyvin yksinäinen, vailla yhtään ystävää oleva etsii ystävää samalta paikkakunnalta tai lähistöltä, mitkä ovat yleiset syyt sille, että epäröit vastaamista? Tai saat vastattua, mutta annat periksi?

14

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen muuttanut tänne turun seudulle muualta suomesta joitakin vuosia sitten. En vaan pidä ihmisistä täällä. Jos suoraan sanon niin en voi sietää heitä. Haluaisin kyllä ystäviä mutta normaaleja ihmisiä.

• Anonyymi

Minusta juuri Turun seudulla on normaaleja ihmisiä, useimmat ovat varsin mukavia. Mutta jos et siedä ihmisiä, ei täällä voida sille mitään.

Yksinäisyyden syy löytyykin melkein aina itsestä, vaikka joku yrittää sen ulkoistaa muiden syyksi. Yksinäisyys on asenne ja mielentila.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta juuri Turun seudulla on normaaleja ihmisiä, useimmat ovat varsin mukavia. Mutta jos et siedä ihmisiä, ei täällä voida sille mitään.

Yksinäisyyden syy löytyykin melkein aina itsestä, vaikka joku yrittää sen ulkoistaa muiden syyksi. Yksinäisyys on asenne ja mielentila.

En siedä ihmisiä turun seudulla kuten sanoin. Älä vääristele toisten puheita tahallasi. Turkulainen. Hyi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas en yritä ulkoistaa yksinäisyyttäni, oma vika on. Olen liian arka ja sisäänpäinkääntynyt. Ollut liian pitkään yksin. Pelkään että en osaa olla, antaa ja antautua ihmissuhteelle. Nolaan vielä itseni,menetän kasvoni. Ja se sisältä kumpuava tunne, että en kelpaa, ole kenenkään arvoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En siedä ihmisiä turun seudulla kuten sanoin. Älä vääristele toisten puheita tahallasi. Turkulainen. Hyi.

Missä sitten siedät ihmisiä? Mene sinne! Sietämätön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas en yritä ulkoistaa yksinäisyyttäni, oma vika on. Olen liian arka ja sisäänpäinkääntynyt. Ollut liian pitkään yksin. Pelkään että en osaa olla, antaa ja antautua ihmissuhteelle. Nolaan vielä itseni,menetän kasvoni. Ja se sisältä kumpuava tunne, että en kelpaa, ole kenenkään arvoinen.

Niinhän se silloin on sisältä tuleva tunne, jos ajattelee, ettei kelpaa kellekkään.
        Jos miettii, ettei ole kenenkään arvoinen, kertoo siitä, ettei itse osaa arvostaa itseään.

Kun itseään osaa arvostaa, eikä mieti kelpaamattomuutta, silloin on hyvin harvinaista, että jäisi totaalisesti yksin.
        Kun arvostaa itseään, huomaa, että myös muutkin arvostavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä sitten siedät ihmisiä? Mene sinne! Sietämätön.

Mitä sä oikein puhut. Tyypillinen turkulainen, ei teitä jaksa. Sekasin oot ku seinäkello.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko itse kokenut yksinäisyyttä? Ehkä aikuisten kohdalla kyse voi ennemminkin olla valinnasta, mutta voiko lasta syyttää, jos hänet yrityksistä huolimatta jätetään yksin? Näin voi käydä koulussa, tai jos harrastukseen on päässyt, niin sielläkin.

• Anonyymi

Täytyy myöntää, että reagoin todella herkästi vetäytymällä alkavista ihmissuhteista. Kai se on varovaisuutta, joka on syntynyt huonoissa ihmissuhteissa. En halua elämääni mitään turhaa painolastia ja draamaa. Arvostan aitoja, kilttejä, rehellisiä ja muita huomioivia ihmisiä. Jos on vähänkään merkkejä jostain juoruilija-kiusaajatyypistä tai muiden yläpuolella olevasta päällepäsmäri-komentelijasta, annan jutun olla. Olen joutunut olemaan liikaa sellaisten ihmisten kanssa, enkä enää ikinä halua sellaisia elämääni.

Ap ehkä puhui jostain ystävän etsimisestä netissä? Sellaisesta ei ole kokemusta.

• Anonyymi

Minullakin tuontyyppiset kokemukset ja ajatukset. Netistä puheen ollen, oletko huomannut Kaverihaku-sivuston?

• Anonyymi

Mentoliinin aikainen käyttö iltasella. Käy vetämään takaraivoa selälle, alaleukaa rinnuksille.

• Anonyymi

Olen sanoman toimittaja ja trollaan teitä tänäänkon lehdissämme.

Lukekaa täydellisiä lehtiämme

• Anonyymi

"Mikä saa jarruttamaan ystävyyden syntymistä"

Tieto siitä mikä se on luonteeltaan. Jos rotta tai leijona ni lähden muualle.

• Anonyymi

Viillä syvemmältä ensi kerralla.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2902
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2763
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1649
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1488
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe