KUINKA HYVÄ PROFETIA OLI KALLIOMOSKEIJAN TUHO 11. 9. 2021?
Kirjoitin rukoilevani, että tuo ennustus olisi sattumaa parempi.
Jos Kalliomoskeija lähiaikoina tuhoutuu Juutalaistemppelin tulla,
ennustus oli huomattavasti sattumaa parempi. Jos Kalliomoskeija
tuhoutuu tasan vuotta myöhemmin, ennustus oli paljon sattumaa
parempi. Sellaiseen pystyy vain erittäin hyvä profeetta. Tosin
minun erinomaisuuteni on jo todistettu ja vielä todistetaan
muilla tavoin. "Jerusalemista sovittaessa Jeesus saapuu pilviin!"
HV http://wwnet.fi/users/veijone
EREHDYKSIÄNI TURHA MUISTELLA
Tapio Nousiaisen yhteydessä mainitsin yleisimmän syyn erehdyksille: "Hän selitti asioita runsaasti pikkutarkasti, jolloin luonnollisesti monet esitykset olivat metsässä." Minulla on ollut sama juttu. Toisarvoisia asioita on veikattu kuten henkilö, joka tekee valerauhan antikristuksen kanssa. Sanomallani tavalla peres-linja kyllä on toteutunut, mutta henkilö ei ollut Shimon Peres.
Malacyn profetia: nykyinen paavi on kirkon viimeinen. Minä veikkasin edellistä, koska aikakauden uskottiin päättyvän valerauhaan jo hänen aikanaan. Olin väärässä paavista, mutta oikeassa siinä, että paavi, porton pää tuo kirkon siunauksen Jumalan tuomion syylle, Israelin maan jakamiselle Jerusalemin valerauhassa.
Kaiken matkaa on odotettu antikristusta ja valerauhaa, ei siinä mielestäni ole mitään ihmeellistä vaan sellaiset erehtymiset ovat aivan luonnollisia. Olen erikoistunut ylösoton tulon yksityiskohtiin ja moneen kertaan todennut, että olennaista on Jerusalemin valerauhan vahvistus seurakunnan ylösoton tulon merkiksi. Kenenkään muun kirjoissa ei edes sisällössä ole olennaista totuutta, mutta minulla jo kirjojeni otsikoissa: Tuleva Lähi-Idän rauhansopimus ja uskovien katoaminen sekä Jerusalemista sovittaessa Jeesus saapuu pilviin.
Jopa tuossa kirjassa "Palestiina maan päälle ja seurakunta yläilmohin". Siitä aiheesta skeptikko Otto J. Mäkelä pilkkasi jo vuonna 2000: "Palestiinalaisten kansallisneuvosto julistaa palestiinalaisvaltion istunnossaan Gazassa 15. marraskuuta, sanoi PLO:n johtoon kuuluvan kansallisneuvoston varapuhemies. Jos siis Arafat julistaa Palestiinan, Veijonen julistaa: Seurakunta lähtee!" Niin todellakin julistaa, mutta Palestiina ei tule ennekuin myös Jerusalemin valerauha. Veijonenhan nämä tietää, turha uskoa skeptikoiden ja palestiinalaisten puheisiin! HV
Veijonen: Erehdyksiäni turha muistella
Anonyymi
2
184
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole Veijosen veroista profeettaa tässä maassa!
- Anonyymi
Hän saattoi olla valehtelijoista paras
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032