Löytyisiköhän mistään päin nettiä sivua, joissa opettattaisiin alkeita.Tai jos edes kirja löytyisi niin sekin olisi ihan mukavaa...Jos ei sitten millään löydy mitään Ham Moo Dohon liittyvää,olisiko jotain edes muihin keppitaisteluihin, esim Aikidoon...
Han Moo Don keppitaistelut
Young Suk
2
1071
Vastaukset
- Itse Suk?
Itse mestari Suk kyselee perustamansa lajin alkeita?
Hyvä, että myöntää, että tietoa pitää kysellä muilta.
Aika moni han moo Do dani on käynyt oppimismielessä jujutsun alkeiskurssin, ovat saaneet tietoa treeneihin sitä kautta.- Eizei
Juu kyllähän Hanskipojkareiden taso nousee jujutsun peruskurssilla niin että jos enemmän kävisi niin kylläistyisi omaan lajiin hetkessä... :)
Ei ole tainnut vielä pahemmin matskua löytyä keppihojoilusta. On ilmeisesti tuo opettaminen tärkeämpää. Mistähän johtuisi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337