Niin. Täällä oli aiemmin juttu

Anonyymi

Väärinkäsityksestä. Niitäkin sattuu. Vi*uttaa vaan, jos porukka alkaa juoruilla ilman perusteita, jos kaksi ihmistä hengailee. Itse olen varattu nainen enkä pettäisi. Tykästyin kaverimielessä aika paljonkin erääseen miespuoliseen työkaveriin, mutta lopulta en saanut selvää olenko sittenkin vain ärsyttävää seuraa. Meillä oli loppukesästä ja alkusyksystä aika kivaakin yhdessä.
Ignoraa nimittäin ihan huolella nykyään. Oli kyllä ihan mukava vielä aiemmin.

Ikävää nähdä millaisia juorukelloja miehetkin on työpaikalla. Mulla, kun ei ole vaihtoehtoja valita kauheasti naistyökavereita, kun niitä ei ole kuin harvoin 🤣

Kuulin, että meistä on juoruttu ja spekuloitu vääriä luuloja. Antaisiko olla vai pitäskö nostaa kissa pöydälle.

Toivottavasti mun mies tulee työasioissa pian työpaikalle. Sais sitten todella muillekin kaaliin, että OLEN PERKELEEN VARATTU. USKOKAA JO.

T. S

Sa*tana.

8

653

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On siis mahdollista, että tää mies on myös käsittänyt väärin jotain. Laskenut yksi yhteen asioita ja jostain viestistä päätellyt jotain? Joku tässä tuntuu väärältä eikä tunnu lainkaan oikealta.

Sellainen ahdistus jotenkin. Kiusallinen olo.. Välittyy.

En haluaisi töissä draamailla. Sen osaa nuo miehetkin näemmä jo hyvin. Toki ehkä paremmalla tyylillä pääasiassa kuin mitä naiset. 😈 Sori siskot.

Piti päästellä vaan höyryjä. Tuskin asialle mitään ihmeempää aion tehdä. Pitää olla vaan viilee ja jatkaa duunei. Ärsyttää vaan, kun olen magneetti tällaisille jutuille. Joku mussa on sellaista, jos pidän jostain tyypistä, niin viihdyn kyllä seurassa. Ei varmaan sais.

#metoo, koskee nykyään sukupuolesta riippumatta vissii.

• Anonyymi

Ei nyt suoranaisesti liity, mutta itekkin kun viihdyn jonkun seurassa, niin olen erittäin tuttavallinen ja haluisin tutustua enemmän ihan kaverina ja miksei töiden ulkopuolellakin. Tää aina jotenki tulkitaan väärin kun olen luonteeltani ehkä keskivertoa mukavampi/iloisempi ja en niin omaa tilaa tarvitseva. 😅

• Anonyymi

Ihan sama juttu itsellä. Olen kylläkin nainen, mutta heti alkaa lesbojuorut.. se ei sinänsä haittaa kun tietää missä mennään ja itse tietää mistä on kysymys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan sama juttu itsellä. Olen kylläkin nainen, mutta heti alkaa lesbojuorut.. se ei sinänsä haittaa kun tietää missä mennään ja itse tietää mistä on kysymys.

Ihan hyväkin vähän laittaa juoruaville kuppikunnille vähän pörinää pyttyyn jos heillä ei muuta tekemistä ole kuin spekuloida ja juoruta muiden asioista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan hyväkin vähän laittaa juoruaville kuppikunnille vähän pörinää pyttyyn jos heillä ei muuta tekemistä ole kuin spekuloida ja juoruta muiden asioista.

Jep!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep!

No juu. Bensaa liekkeihin 😅

• Anonyymi

Totta! Suomalaiset kun keskimäärin ovat ujompia ja omaa tilaa tarvitsevampia kuin monet muut. Poikkeuksia on tosi paljon, mutta loppujen lopuksi hyvin vähän per työpaikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, aika kurjaa tuokin, mutta toisaalta paskankos väliä sillä on mitä muut ajattelee. Itse tiedät totuuden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4955
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      505
      1587
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1090
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      933
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      49
      776
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe