Äänestetään perussuomalaisia, mutta vasta vuonna 2051. Ei äänestäjän kannata hätiköidä tai tehdä enempää persujen hyväksi. Odotetaan ja katsotaan mitä tapahtuu.
Äänestetään persuja, mutta ei ihan vielä
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Höhläkö olet, 2051 Suomea johtaa turbaanipäiset parta-ukot.
- Anonyymi
Eiköhän panna pillit pussiin ja jätetä maakunta vaalit väliin . Turha näille on lisää työpaikkoja äänestää .Toimet on aina samat ,riippumatta kuka on vallan kahvassa. Nytkin aktiivimallia tuodaan rytinällä vaikka se piti tämän hallituksen toimesta haudata .
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/nyt-se-vahvistui-suomessa-on-maakuntavaalit-2022/1f27b287-7947-4f85-8eb6-302a7ad29083
Ei ääniä on kanta sekin, nykymenoa kohtaan ,kun mikään ei äänestämällä ,muutu on se turhaa.- Anonyymi
Samaa mieltä, ei meidän perussuomalaisten kannata äänestää.
- Anonyymi
Jos haluaa kurjuutta sairautta ja toivottomuutta ITSELLEEN niin äänestä vappuvalheita. Minä äänestän PS
- Anonyymi
Onko jonkun vappusatasen kaavailu vai oma itsepetos itselle vaarallisempaa?
- Anonyymi
Mutta juuri noitahan fasistiset persut oikein toivovatkin. Kurjuutta, sairautta, toivottomuutta.....
No mitä sinä odotat PS:n tekevän ja mihin perustat odotuksesi?
Näyttöähän meillä on Sipilän hallituksesta.
- Anonyymi
Minä toivon, että Suomi on huomattavasti saasteettomampi. v. 2051, siis persuja ei olemassakaan.
- Anonyymi
Äänestä heti kun on aika !
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372025Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331- 851302
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001300- 141266