Mitä mieltä olette nimestä Eija? Mielestäni se on kauniin kuuloinen, mutta onko se liiaksi "suurten ikäluokkien" nimi (kuten Pirkko, Pentti, Marja-Liisa, Sirkka jne.); miltä se teidän korvaan kuullostaa? Kiitos mielipiteistänne! =)
Eija
11
1984
Vastaukset
- rajaa...!
Kuuluu kastiin Uuno, Manta, Matilda, Aino, Kaisa, Rauha jne... mitä enikinä laittaisi lasten nimiksi!
- minä
Ihan kiva. On se ehkä vähän sellainen "suurten ikäluokkien" nimi mutta ei se ainakaan mua haittaa..:)
- uskalikko
Kuka uskaltaa poiketa linjasta laittaa myös noita "suurten ikäluokkien"nimiä,joka ei uskalla laittaa ninniä,jenniä ,timiä emmaa jne..
- lena-edit
Kuulostaa ihan hyvältä. Suurten ikäluokkien nimet ovat luultavasti 10-20 vuoden kuluttua suuressa huudossa.
Ajastaan edellä oleva antaa jo nyt sellaisen nimen.
Niitä annetaan sitä paitsi nykyäänkin lapsille nimiksi.
Nehän eivät ole nimistön päivänperhosia. - Anonyymi
Ruma nimi varsinkin jos sisäisesti rumalla ihmisellä
- Anonyymi
On minusta enemmänkin ruman kuuloinen, mutta ihan tavallinen nimihän tuo. Tunnen kolme Eijaa, joista yksi on jotain 70-vuotias, yksi varmaan 50 ja yksi n. 40.
- Anonyymi
Tuntuu kielteiseltä.
- Anonyymi
Eijaa huudahdus on vanha kirkollinen termi joka tarkoittaa riemua,iloa. Laittaisin kyllä lapselleni vaikka vanha nimi onkin aivan kuin Ukko,Pekka , Tarja jne.
- Anonyymi
Ei Eija ole ensisijaisesti suurten ikäluokkien vaan 1950-luvun loppupuolella syntyneiden nimi
- Anonyymi
Ihan OK nimi mielestäni, itse tosin en sitä voisi antaa, kun tulee ihan liikaa mieleen oma entinen luokanope...
- Anonyymi
Ei Eija ole kovin vahvasti juuri suurten ikäluokkien nimi. Se oli suosittu varsinkin 50-luvun LOPULLA.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä151568- 201560
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229