Arvaamaton käytös

Anonyymi

Mitä mieltä olette, mistä johtuu. Soitellaan muutamia kertoja viikossa mies on oikein mukava. Välillä taas aivan raivona ja nimittelee, huutaa ja lyö luurin korvaan. Taas menee muutama soitto hyvin ja sitten taas aivan järkyttävä raivo. Viimeksi sanoi, ettei halua ikinä nähdä ja nimittelee. Sitten taas soittaa ja on oikein ihana. Aikaisemmin ei ole tuollaista käytöstä ollut. Mitään riitaa ei ole puhelinsoittojen välissä ollut.

10

89

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisko jotain mielenterveysongelmaa? Näkyy käytöksessä välillä vaan ei aina? Huumeiden käyttö voi myös saada aikaan tuollaista silloin kun on niiden vaikutuksen alaisena.

• Anonyymi

Ei aina.Ennen tosi harvoin. Nyt arvaamattomuus on lisääntynyt. Seurustelee toisen naisen kanssa, mutta meillä ei ole mitään suhdetta. Riitoja ei tosiaan ole puheluiden välissä ollut.

• Anonyymi

Kysypä Dannylta,,,,,

• Liitto skulaa ei kuin unelmaleffas.
      Ku suhde poskellaan, turhautumisensa purkaa sinuun.
      Oot siis kundi kundisen tunteiden kaatis. Suhtees ku hyvin menee, oot ihana. Suhtees menee persuksilleen, oot likasanko

Seuraaval haukkukerral, pistä luuri kii.

• Anonyymi

Niinpä, mietin sitä itsekin, että jos itse on hyvässä suhteessa, on minullekin ystävällinen . Mitään riitoja kun ei meillä ole ollut.

• Anonyymi

lartsa täällä pohtii, että mistähän mahtaa moisia sekopäitä löytyä, onneksi ei omasta tuttavapiiristä ainakaan.. itessään sellainen "pelkkä" takertuja ja kärsimätön adhd-tyyppi aiheuttaa puistatuksia, saati että aloituksen kaltaista käytöstä sietäis. väärin tekee jos omia mahdollisia parisuhdejuttujaan purkaa tuolla tavalla sinuun, sun pitäis tehdä se selväksi ja asettaa rajat.. ymmärrän kyllä myös sen, itse siihenki sortuneena, että ns. lähimpään helppo purkaa mutta taas kuten sanoin; väärä tapa jos ei puhuakkaan osaa. eipä siinä, ei se varmaan helppoa oo sillä sen naikkosellakaan jos noin epätasapainoinen suhde on.

• Anonyymi

hassusti kuulostaa tutulle... tosin se oli exäni ja minä olen mies.

• Anonyymi

Joka ikisessä suhteessa on puolisekätoinen.

Jos pystyt myöntämään kolmannelle osapuolelle tehneesi väärin välillä
        eikä toinen pysty... on vika jossain..

Ihminen on.

• Anonyymi

kuulostaa mielenterveys ongelmalta jonka tuo esiin joku holi...

• Anonyymi

Estoon.... Jatka elämääsi ilman tätä miestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1891
    2. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      64
      1877
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1649
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1641
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1599
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1577
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1347
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1279
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1160
    10. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1111
    Aihe