Pitkää ja hidasta lenkkiä nylkyt

Anonyymi

Miksi näillä voorumeilla tehdään aina niin pitkää ja hidasta lenkkiä? Pitkikseksi riittää puolitoista tuntia vaikka vauhti olis alle 5min/km, väitän.

41

636

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuule laita tunturi laulamaan

• Anonyymi

Puolitoista tuntia on riittävä pitkis terveysliikkujalle ja lyhyen matkan juoksijalle. Sitten jos tavoitteet ovat maratonilla tai ultrilla, tulee houkutus mennä pidemmälle etanakyytiä.

• Anonyymi

Mitä isommat määrät sitä kovempi ukko. Mitä nyt pienistä ettei vauhit pysy määrässä mukana...

• Anonyymi

Vmaksikin hölkällä taasen

• Anonyymi

Hidasta porraskävelyä niin kauan kun jalat kantaa. Siinä hyvä alkaa rakentaa kuntopohjaa

• Anonyymi

Oikein. Monella hölkkääjällä tänä päivänä enerkiat loppu ja hölkkä ottaa enemmän kuin antaa.

• Anonyymi

Nylkyti nylkyti tunti toisensa perään. Se on nyllkypappojen treenikalenteri. Maisemat ei vaan vaihdu.

• Anonyymi

Sellaista se on kun lahjattomat ryhtyy ammattijuoksijoiksi.

• Anonyymi

Aina täysillä minä

• Anonyymi

Jos puolitoista tuntia riittää Euroopan mestareille, se riittää myös minulle. En ala hölkkäämään mitään maratoonarien kolmen tunnin lenkkejä.

• Anonyymi

Kolmen kilometrin kilpajuoksijalle riittää ehkä pitkikseksi puolitoista tuntia, mutta ultramaratoonarinylkky tarvitsee pitkiä hitaita lenkkejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolmen kilometrin kilpajuoksijalle riittää ehkä pitkikseksi puolitoista tuntia, mutta ultramaratoonarinylkky tarvitsee pitkiä hitaita lenkkejä.

Minulle riittää katsoa televisiosta hölkkä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle riittää katsoa televisiosta hölkkä.

Miule riittää, että hölkkä on kivaa. Toiset saavat treenata ultramaratonille ja tehdä tupla pitkiksiä kyrpä otassa.

• Anonyymi

Maratoonarin pitkä ja hidas on turhaa ajanhukkaa lyhyemmälle matkalle tähtäävälle kuntoilijalle. Ei tarvii juosta jos ei hotsita. Puolikkaan voi ihan hyvin juosta ilman mitään pitkiksiä. Kunto ratkaisee, ja sitä saa kehitettyä lyhyemmilläkin harjoituksilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miule riittää, että hölkkä on kivaa. Toiset saavat treenata ultramaratonille ja tehdä tupla pitkiksiä kyrpä otassa.

Sama. Polarin maratonohjelmassa pisin lenkki 2.20. Riittää miulle. En juokse kyrpä otassa kolmea tuntia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama. Polarin maratonohjelmassa pisin lenkki 2.20. Riittää miulle. En juokse kyrpä otassa kolmea tuntia.

Paljonko Karhunkierros?
        166 km.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko Karhunkierros?
        166 km.

KK on sontaa. Hyvin pitkää sontaa.

• Anonyymi

Nyt kun maapallon väkiluku ylittu 8 miljardia, toivottavaa on, että 2 min km juoksija alkaisi juoksuttaa, kiinaa ja venäjää, ylimääräisiä Telluksen päällä.

• Anonyymi

Kiimassaan koira nylkyttää melkein mitä vaan, jopa kuppiaan

• Anonyymi

Pakkaatko juoksuliivin jos ei pitkää ja hiasta?

• Anonyymi

Varusteet olla pitää. Salomonin liivit lötköpullot täynnä nestettä. Taskut täynnä vauhtkarkkeja ja keelejä. Niitä napostellaan vartin välein. Karmini ranteessa sykettä tarkkaan seuraten, jos syke vähänkin menee aeropiselle rajalle nylkytys vaihtuu kävelyyn. Hienot trailitossut jalassa polkuja pitkin hiipivällä askeleella. Maalissa juhlitaan kuin olympiavoittoa ikään.

• Anonyymi

Kyl passaa.
      Alottelen 33 km aamulenkkiä.
      Hissuttelen. Huoltamolla kahvit.

• Anonyymi

Minä juoksen 3h pitkiksen ilman juotavaa. Ei sen niin helppoa tarvitse olla.

• Anonyymi

5km reiluum puoleen tuntiin. Lötköt mukana vähintään 1 litra/ km juomaa ja kasa vauhtikarkkeja. Olen urheilija.

• Anonyymi

Puolitoista tuntia rentoa önn.

• Anonyymi

Pitkikseksi riittää viisi minuuttia kuhan osaat kuvata videon ja kertolaskuja

• Anonyymi

Puolitoista tuntia hyvä lenkki juoksijalle. 3h liika pitkä. Ei kehitä.

• Anonyymi

Näin se vaan menee. Ainoa maratoni jonka olen jaksanut hyytymättä maaliin, treenasin sille puolentoista tunnin lenkeillä.

• Anonyymi

Juu. 3h väsyttää. 1h30 rentoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu. 3h väsyttää. 1h30 rentoa.

Juoksen kolme neljä tuntia, mitä sitten. Olen nylkky.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juoksen kolme neljä tuntia, mitä sitten. Olen nylkky.

Viisas pääsee vähemmällä. Puolitoista tuntia kehittää kestävyyttä hyvin eikä väsytä liikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viisas pääsee vähemmällä. Puolitoista tuntia kehittää kestävyyttä hyvin eikä väsytä liikaa.

Juu. Yli puolitoista tuntia on ahnehtimista.

• Anonyymi

Tavoitteenaan on ultrat. Sillon juostaan hittaasti.

• Anonyymi

Meneekö satamailinen päätyyn asti vinkilläsi?

• Anonyymi

Satamailinen kävelyä tavikselle. Turha treenata yli 1.5h juosten.

• Anonyymi

Hijasta nylkkyä
      Ai että

• Anonyymi

Hitain juoksija voittaa nylkyn tittelin.

• Anonyymi

Puolitoista tuntia reipasta lenkkiä rentoa. Kunto kiittää.

• Anonyymi

Molle on kysynyt tekoälyn neuvoa treeneihin. Tekoälyn mukaan useita kertoja viikossa on intervalleja. Pelkkä hidas nylkky ei riitä, mikäli tekoälyä olisi uskominen.

Tekoälyn ohjelmat ovat näkyvissä Facebookissa.

• Anonyymi

Pitkillä lenkeillä saa peruskuntoa. Mutta pitäisikö vähän saada myös herkkyyttä juoksuun?

• Anonyymi

Sellaista se on kun ahnehditaan maratooneja, vaikka 5k sopisi paremmin kuntotasolle. Väsyneenä nylkätään pitkää lenkkiä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      86
      3176
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3023
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1862
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1812
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1711
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1691
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1677
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1336
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1309
    Aihe