Kellään kokemuksia tästä mestasta? Hirveästi ei netistä löydy kyseisestä puljusta mitään?
Itse kävin pari kk sitten. Hämy mesta, VAIN käteinen(??), ei saa kuvata. Vanhempi blondi nainen (omistaja) tuli pyörimään lävistys"huoneeseen" kun minua oltiin lävistämässä. Ei jäänyt mitenkään kovin paska fiilis, mutta hämärää porukkaa, tunne jäi, ettei asiakkaasta välitetä.
Miten teillä?
Ducks tattoo Helsinki
Anonyymi
2
230
Vastaukset
- Anonyymi
Joo ei kannata mennä! Eivät ota vastuuta mistään ja pistää kaiken asiakkaan syyksi!! Eikö vastaa viesteihin/puheluihin
Nenäkorun käyny siellä ottamas. Todella erikoinen paikka, ei tosiaankaa vastaa viesteihin. Kuittia ei meinannut saada. Mulle teki tuo kyseinen vanhempi nainen lävistyksen silloin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981380
- 691250
- 1161150
- 911100
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256948Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18915- 37887